تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهره چهار تيم نهايى مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: چهره چهار تيم نهايى مشخص شد
در ادامه رقابت هاى تور جهانى واليبال ساحلى چهره چهار تيم راه يافته به مرحلت نيمه نهايي مسابقات مشخص شد.


به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز سوم رقابت هاى تور جهانى واليبال ساحلى سپرى شد و تيم هاى راه يافته به مرحله يك چهارم نهايى و سپس نيمه نهايي مشخص شدند. 


پس از مشخص شدن چهره هشت تيم نهايى، مرحله یک چهارم نهایی با چهار دیدار در زمین های ساحلی کیش پیگیری شد.


در مجموع این چهار بازی تیم های روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین)، لهستان (میکا کادجیولو – یاکوب شلانکاویکوب)، لهستان (بارتوش لویژاک - پیوتر کانتور) و قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس) چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی هستند.


جدال دو تیم از لهستان (میکا کادجیولو – یاکوب انکاویکوب) و (مسیج کوسیاک – مسیج رادول) در این مرحله دو بر صفر با امتیاز مشابه 21  بر 18 به سود (میکا کادجیولو – یاکوب انکاویکوب) به پایان رسید.


در دیگر مسابقه نیز تیم قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس) تیم مکزیک (خوان ویرجن – لامباردو آنتیوروس) را دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 19 از پیش رو برداشت. مکزیک دومین تیم این رقابت  ها در رده بندی جهانی بود اما حذف شد.


نمایندگان قطر و لهستان در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می روند و پیروز این دیدار به دیدار نهایی راه می یابد.


تیم آلمان (مارکوس بارکرمن – لارس فلوگل) که بهترین تیم این رقابت از نظر رنکینگ جهانی بود به مصاف روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) رفت و دو بر یک (21 بر 18، 21 بر 23 و 13 بر 15) مغلوب روسیه شد.


همچنین در دیگر مسابقه تیم های کانادا (سام پدلو – گرانت اوگورمان) و لهستان (بارتوش لویژاک - پیوتر کانتور) به مصاف یکدیگر رفتند که بازیکنان لهستان دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 14 و 21 بر 19 به پیروزی رسیدند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.


در مرحله نیمه نهایی دو تیم روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک - پیوتر کانتور) به مصاف یکدیگر می روند تا برنده این دیدار به دیدار نهایی راه یابد.


نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان از تماشاگران ویژه دیدارهای این مرحله بود.


رقابت هاى واليبال ساحلى تور جهانى از ٢٥ بهمن ماه در جزيره كيش آغاز شده است و فردا (٣٠ بهمن) با برگزار ديدارهاى نيمه نهايى و مشخص شدن چهره  تيم هاي برتر به پايان خواهد رسيد. 


انتهاى پيام/






۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن