تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820092118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم با رای خود در 7 اسفند بینی دستگاه لجن پراکن انگلیسی را به خاک می مالند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر بصیرت مردم، اظهار کرد: مردم انقلابی و علوی ایران اسلامی با بصیرت، همدلی و وحدت حول ولایت، نقشه انگلیس خبیث را نقش بر آب می کنند.
به گزارش تابناک مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در جمع علماء و طلاب شهرستان بابل در بیان مناقب حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: وجود مقدس زهرا (س)، علت آفرینش جهان، آدم و آدمیان است، اگر ایشان نبودند انبیاء و اولیاء، صدیقین و شهداء، ملک و ملکوت، زمین ها و آسمان ها، نار و نور، بهشت و دوزخ و سایر مخلوقات جهان به وجود نمی آمدند.
وی با اشاره به نزول سوره کوثر در شان حضرت زهرا (س)، افزود: تاریخ تقابل کوثر و ابتر است، اکنون آل سعود مصداق ابتر و جریان مقاومت اسلامی هم چون زکزاکی و شیخ نمر ها مصداق کوثرند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کوثر انقلاب اسلامی ایران، ولایت فقیه است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت، علم و سیاست خود در برابر تمام دشمنان ابتر ایستاد تا استکبار ناکام بماند.
طبرسی با اشاره به درپیش بودن انتخابات 7 اسفند، خاطرنشان کرد: 22 بهمن امسال نشانه بصیرت ملت انقلابی ایران بود و از حضور آحاد ملت در این جشن ملی سپاسگزاریم و مردم با امتداد این شور تا 7 اسفند برنامه های دشمن را ابتر می کنند.
وی با تاکید بر اهمیت انتخابات خبرگان، گفت: مومنین درس ولایت پذیری را از ...
[ مشاهده متن کامل خبر مردم با رای خود در 7 اسفند بینی دستگاه لجن پراکن انگلیسی را به خاک می مالند در تابناک ]

شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن