تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819870861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش اول در برد استقلال مقابل گسترش معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نقش اول در برد استقلال مقابل گسترش معرفی شد سرپرست باشگاه استقلال بازیگر نقش اول پیروزی استقلال مقابل گسترش فولاد را معرفی کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۱ اسفند ساعت 14:32

خبرگزاری پانا+بهرام افشارزاده

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده در خصوص برتری 2 بر یک استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز و صعود به صدر جدول گفت: این نتیجه خوب و صدرنشینی را به همه هوادارانی که روز گذشته به ورزشگاه آمدند و از استقلال حمایت کردند، تبریک می‌گویم. هواداران استقلال روز گذشته بازیگر نقش اول برد تیم بودند و امیدوارم در ادامه لیگ با حضور خود مسیر موفقیت استقلال را هموار کنند. وی با اشاره به حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: از حضور مجیدی عزیز در ورزشگاه نیز بسیار تشکر می‌کنم. وجود چنین پیشکسوتانی برای هر تیمی ضروری است و خوشحالم این پیشکسوتان در بزنگاه‌ها به استقلال کمک می‌کنند. سرپرست باشگاه استقلال عنوان کرد: بحث فنی را مسئولان فنی باید انجام دهند، اما به‌عنوان یک ورزشی از تیم استقلال راضی هستم و به پرویز مظلومی و تمامی کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی و کادر تدارکات خسته نباشید می‌گویم که با همدلی برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. همچنین جوانگرایی‌ای که روز گذشته در ترکیب استقلال دیدیم و از ابتدای فصل در تیم ما رخ داده است، بسیار جای تحسین دارد و امیدوارم این روند ادامه یابد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن