تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820409506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نایب رییس راگبی استان البرز: سارا عبدالملکی را دریابیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نایب رییس راگبی استان البرز: سارا عبدالملکی را دریابیم استان‌ها > البرز - سارا عبدالملکی بانوی ورزشکار البرزی چند هفته ای است که در راس اخبار خبرگزاری ها قرار گرفته است، ملی پوش تیم راگبی استان البرز در بیمارستان بستری شده، او چند روز پیش در حال بازگشت از کرمانشاه تصادف کرد و البته به یاد نمی آورد که چه اتفاقی برای او رخ داده است.سارا عبدالملکی دانشجوی رشته تربیت بدنی و از همه مهمتر اینکه در هر رده و ورزش و جایگاهی که قرار دارد یک ورزشکار است که با شرایط بوجود آمده و وضعیت مالی خانواده اش امروز نیاز به حمایت دارد و البته اگر گوش ها بشنوند و چشم ها ببینند.

به گزارش خبرآنلاین البرز،در همین راستا با نایب رییس راگبی تیم البرز که هم تیمی و دوست سارا عبدالملکی نیز هست تماسی گرفتیم تا جویای وضعیت این بانوی ورزشکار باشیم.
سمیه زند در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: سارا حدود 1 سال است که وارد تیم راگبی استان البرز شد، من و سارا سال ها در تیم راگبی تهران حضور داشتیم بنا به دلایلی بعد از بازگشت تیم ملی از هند 5 نفر از بانوان راگبی اخراج شدند که نام من و سار نیز در لیست اخراجی ها بود.
سارا عبدالمللکی حضور خوبی در استان البرز داشت توانستیم بچه ها را برای برگزاری مسابقات اعزام کرده و نتیاج خوبی کسب کنیم.
در تابستان 93 به همراه سارا عبدالملکی در مسابقات لیگ برتر شرکت کردیم ولی مقامی کسب نکردیم و در لیگ باقی ماندیم.
در سال 92 در دسته یک شرکت کردیم و دوم شدیم و توانستیم ورودی لیگ برتر رو بدست آوریم.
در مسابقات تگ راگبی قهرمانی دختران کشور در رده سنی نونهالان به میزبانی استان گلستان برگزار شد، که تیم تگ راگبی دختران استان البرز با مربی گری سارا عبدالملکی به مقام نایب قهرمانی مسابقات نونهالان کشور دست یافت.
خانم عبدالملکی استعداد یاب در مدارس نوبهار فردیس و فاطمه پزشکی کرج هستند، شنیدن خبر تصادف سارا برای همه غیر منتظره بود من به شخصه بسیار از این موضوع ناراحت شدم و سریعا خودم را به بیمارستان رساندم.
در این مدت مسئولین ورزشی استان و هیت راگبی البرز جویای حال سارا بوده اند ، انشاله سارا به زودی سلامتی خودش را به دست میاورد و به جمع ما باز می گردد.
در حال حاضر یک گله گی از سرکارخانم نوری مربی راگبی استان تهران داشتیم که سارا را به عنوان مربی و بازیکن تیم تهران معرفی کرده است در صورتی من و خانم عبدالملکی بعد از اخراج از تیم راگبی استان تهران فعالیت خود را در استان البرز ادامه دادیم.
در ادامه نایب رییس انجمن راگبی از برنامه ای این تیم در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: مسابقات راگبی را به همین مناسبت در استان البرز برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: استان البرز در این رشته ورزشی به ویژه در بخش بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد ما توانستیم ورودی لیگ برتر را به دست آوریم توانستیم در تک راگبی مقام دوم را از آن خود کنیم و حرف های زیادی برای گفتن داریم امیدواریم با حمایت مسئولین استانی شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران در این رشته ورزشی باشیم.    

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 1 اسفند 1394 - 16:51:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن