تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820308933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه: رأی پاک احترام به حقوق تمامی اقشار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه:
رأی پاک احترام به حقوق تمامی اقشار است
حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه در بیانیه‌ای خطاب به کاندیداهای انتخابی اعلام کرد: رأی پاک احترام به حقوق تمامی اقشار است و در پاسخ به شایعاتی مبنی بر استفاده از ابزارهایی چون تطمیع، آرای کاذب و ... اعلام موضع کنید.

خبرگزاری فارس: رأی پاک احترام به حقوق تمامی اقشار است



به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان کهگیلویه در بیانیه‌ای از کاندیداهای این حوزه انتخابیه خواسته است در برابر شایعات استفاده از ابزارهایی چون تطمیع، آرای کاذب و وعده‌هایی که خارج از چارچوب وظایف یک نماینده است اعلام موضع کنند. در این بیانیه که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آمده است: با توجه به این‌که دشمنان نظام در رسانه‌ها سعی در کم‌رنگ جلوه دادن شور و شعور انتخاباتی دارند لذا حضور باشکوه مردم هم‌چون ادوار گذاشته مشتی بر دهن یاوه‌گویان سلطنت‌طلب خارجی و اسباب فتنه در داخل می‌زند. بعضاً افرادی سودجو سعی در بر هم زدن امنیت و اختلال در برگزاری انتخابات را دارند لکن مردم به شور و شعور انتخاباتی رسیده‌اند و انشاالله که جای نگرانی برای زیر سوال بردن فرهنگ انتخاباتی مردم حوزه انتخابیه وجود ندارد. چه بسا جوانان در روشنگری و فهم انتخاباتی و رسالتشان تا به امروز در برابر تمامی خدعه‌ها و کینه‌ها موفق بوده‌اند لذا امیدواریم در این دوره به دور از تعصب قومی و جناحی و استفاده از الفاظی که مورد بی‌حرمتی و ترویج تهمت و شایعات علی‌الخصوص در فضای مجازی می‌باشد به وظیفه خود به نحو احسن عمل و در مقابل بی‌حرمتی‌های مغرضانه که سعی در ایجاد تنش دارند صبر را پیشه کنیم تا خاری بر چشم مغرضان و کینه‌توزان این نظام مقدس شود. لازم می‌دانیم که جهت یادآوری به عزیزانی که پا در عرصه انتخابات گذاشته‌اند عرض کنیم رأی پاک احترام به حقوق تمامی اقشار است و در پاسخ به شایعاتی مبنی بر استفاده از ابزارهایی چون تطمیع، آرای کاذب و وعده‌هایی که خارج از چارچوب وظایف یک نماینده است اعلام موضع کنند. امید است کاندیداهای انتخاباتی در تبلیغات خود نهایت حساسیت را به خرج داده و از تخریب رقبا در بر هم زدن نظم انتخاباتی و زیر پا نهادن اخلاق انتخاباتی به جد خودداری کنند.

94/12/01 - 15:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن