تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۸۶ صندوق خرد زنان عشایر در کشور ایجاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه ۸۶ صندوق خرد زنان عشایر در کشور ایجاد می شود، گفت: در بسیاری از استان ها زمینه تشکیل این صندوق ها فراهم و ۲ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، کرمعلی قندالی در کارگاه آموزشی چگونگی انتخاب تسهیل گر و تشکیل صندوق های اعتبارات خرد زنان که امروز در مرکز آموزش امام خمینی(ره) کرج برگزار شد، اظهار داشت: براساس آمار و ارقام حدود 50 درصد جمعیت عشایر را بانوان تشکیل می دهند که معادل 600 هزار نفر در کل کشور هستند.
وی با بیان اینکه این ظرفیتی بسیار مهم و عظیم در کل کشور است، افزود: به لحاظ توانمندی هایی که در حوزه زنان عشایر در کشور وجود دارد، از جمله گیاهان دارویی، صنایع دستی و دستپخت های زنان عشایر که توانمندی هایی است که در زنان این قشر از جامعه وجود دارد.
رئیس سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه سعی شد در سال های گذشته تشکل هایی در کل کشور تحت عنوان صندوق خرد زنان عشایری در کشور داشته باشیم، تصریح کرد: خوشبختانه از 10 سال گذشته تاکنون حدود 86 صندوق تشکیل شده و کار خود را آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه قصد داریم امسال نیز به همین تعداد صندوق عشایری در کشور تشکیل دهیم، گفت: در بسیاری از استان ها زمینه تشکیل این صندوق ها فراهم شده و برای اینکه بتوانیم از منابع مختلف برای تقویت این ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۸۶ صندوق خرد زنان عشایر در کشور ایجاد می شود در خبرگزاری تسنیم ]

شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن