تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803066326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر حوزه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه: شرکت آگاهانه در انتخابات افراد اصلح را راهی مجلس می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر حوزه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه:
شرکت آگاهانه در انتخابات افراد اصلح را راهی مجلس می‌کند
مدیر حوزه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه گفت: حضور در انتخابات از اهمیت فوق‌العاده برخوردار است اما از آن مهم‌تر حضور همراه با بینش و بصیرت است که سبب انتخاب فرد اصلح می‌شود.

خبرگزاری فارس: شرکت آگاهانه در انتخابات افراد اصلح را راهی مجلس می‌کند



حجت‌الاسلام حسین شامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به انتخابات هفت اسفند 94 و اهمیت انتخاب فرد اصلح، اظهار داشت: مسئله حضور در انتخابات از اهمیت فوق‌العاده برخوردار است اما از آن مهم‌تر حضور همراه با بینش و بصیرت است که سبب انتخاب فرد اصلح می‌شود. وی ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هفت اسفند امسال، افزود: حضور در انتخابات علاوه بر تایید فرد منتخب‌ نشان از علاقه مردم به انقلاب اسلامی، پشتیبانی از ولایت فقیه و حمایت ارزش‌های اسلامی است. مدیر حوزه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه به لزوم انتخاب فرد اصلح در انتخابات اشاره کرد و گفت: فردی که مورد تایید و انتخاب مردم است باید صلاحیت و شایستگی کافی و لازم برای نشستن بر کرسی نمایندگی مجلس نظام اسلامی ایران را داشته باشد. وی دلسوز بودن نسبت به عموم مردم جامعه را از بارزترین صفات فرد اصلح عنوان و اضافه کرد: نماینده مجلس باید به مشکلات مردم و کشور واقف باشد تا بتواند بر اساس دانسته‌های خود حق و حقوق مردم را احقاق کرده و در راستای حل معضلات جامعه قدم بردارد. این مسئول تاکید کرد: فردی که از مشکلات مردم و کشور بی‌اطلاع بوده یا نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت است، پس از انتخاب نقشی را که به عهده گرفته است نادیده می‌گیرد و چنین فردی در جهت حل مشکلات مردم و جامعه اقدام نمی‌کند. شامی یکی از روش‌های تشخیص فرد اصلح را دقت در سوابق کاری نامزدهای انتخاباتی دانست و گفت: با بررسی سوابق کاری افراد میزان شایستگی‌های فرد و مسئولیت‌پذیری آن‌ها مشخص می‌شود، چون فردی که در گذشته به وظایف خود عمل نکرده است در آینده نیز از انجام درست تکلیف خود امتناع می‌کند. وی دلسوز و علاقمند بودن به انقلاب اسلامی، اهداف و آرمان‌های آن را یکی دیگر از مشخصه‌های فرد صالح عنوان و اضافه کرد: کسی که به انقلاب اسلامی علاقمند نیست هرگز برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی تلاش نمی‌کند و چنین فردی نسبت به سرنوشت کشور بی‌تفاوت است. مدیر حوزه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه عدم خودباختگی و عدم تمایل به مخالفان نظام اسلامی را از صفات فرد اصلح خواند و افزود: کسی که مرعوب دشمنان انقلاب و اسلام می‌شود شایستگی ورود به مجلس شورای اسلامی و یا مجلس خبرگان رهبری را ندارد. وی راه دیگر شناخت نامزد اصلح را دقت در عملکرد وی در ایام تبلیغات انتخاباتی دانست و تصریح کرد: فردی که در ایام تبلیغ به هر عمل ممکن دست می‌زند تا آرای مردم را جذب کند یا برای او هتک حرمت دیگران و زیر پا گذاشتن ارزش‌های اسلامی و انقلابی مهم نیست، چنین فردی اگر انتخاب شود به هیچ حد و حدودی پایبند نمی‌ماند. استاد حوزه علمیه خداترسی را از صفات انسان‌های اصلح عنوان و اضافه کرد: کسی که تقوای الهی را رعایت می‌کند در بزنگاه عمل و مراحل حساس از کردار خود مراقبت کرده، دچار انحراف، خیانت به ملت و دست‌درازی به بیت‌المال نمی‌شود. شامی قرار گرفتن افراد متقی در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را ضامن حفظ ارزش‌ها، اهداف انقلاب اسلامی و موجب پاک‌سازی کشور از عوامل فساد خواند و گفت: انسان خداترس و پرهیزکار با وظیفه خود آشنا است و نسبت به آن احساس مسئولیت می‌کند، لذا نسبت به مسائل و مشکلات مختلف جامعه اقدامات شایسته‌ای انجام می‌دهد.

94/12/01 - 08:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن