تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819954209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحران قانون اساسی در آمریکا/ کسری بودجه ۹۰۰ میلیون دلاری کانون وکلای آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در بخش لوئیزیانا، دادخواستی را علیه کانون وکلای مدافع آمریکا تنظیم کرده است که از آن تحت عنوان "بحران قانون اساسی" در آمریکا یاد می کنند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛بحران "قانون اساسی آمریکا" از آنجایی شروع شد که کانون وکلای مدافع ایالت لوئیزیانا به دلیل کمبود منابع از تخصیص وکیل برای متهمان سرباز زد.
به همین دلیل و در واکنش به این حرکت کانون وکلا، اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در بخش لوئیزیانا، دادخواستی را علیه کانون وکلای مدافع آمریکا تنظیم کرده است که از آن تحت عنوان "بحران قانون اساسی" در آمریکا یاد می کنند.
"سیاست تامین بودجه ای لوئیزیانا در این رابطه مشکل ساز بوده است اما در بازه زمانی کوتاه مدت، چراکه سیستم اساساً دچار مشکل است و بودجه از افرادی که از آن سوءاستفاده نمی کنند حمایت می کند"؛ خانم مارجوری، مدیر اجرایی بخش لوئیزیانا اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا، در مصاحبه با RT افزود:"این بدان معناست که اگر تعداد جریمه رانندگی بیشتر باشد پول بیشتری برای سیستم بوجود می آید و اگر تعداد این برگه ها کمتر باشد خب به همان نسبت میزان عایدی سیستم از محل این درآمد ها کمتر است.
وی ادامه داد:"اساساً، این روشی ناپایدار برای کسب درآمد است و همچنین به معنای این است که مردم فقیر بیشتر از قبل فقیر می شوند.
...
[ مشاهده متن کامل خبر بحران قانون اساسی در آمریکا/ کسری بودجه ۹۰۰ میلیون دلاری کانون وکلای آمریکا در خبرگزاری تسنیم ]

جمعه ، ۳۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن