تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820374290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه چابهار: نامزدهای انتخابات فضا را با تخریب یکدیگر مسموم نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه چابهار:
نامزدهای انتخابات فضا را با تخریب یکدیگر مسموم نکنند
امام جمعه چابهار گفت: کاندیداها و طرفدارانشان فضای رقابت را با اهانت؛ تخریب و متهم کردن یکدیگر مسموم و به سمت و سویی هدایت نکنند که دشمن بتواند از این فضا برای دست یابی به اهداف پلید خود بهره‌‌برداری ابزاری خود را کسب کند.

خبرگزاری فارس: نامزدهای انتخابات فضا را با تخریب یکدیگر مسموم نکنند



به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، خطاب به نامزدها و حامیان آنها اظهار داشت: کاندیداها و طرفدارانشان فضای رقابت را با اهانت؛ تخریب و متهم کردن یکدیگر مسموم و به سمت و سویی هدایت نکنند که دشمن بتواند از این فضای تخریبی برای دست‌یابی به اهداف پلید خود بهره‌‌برداری ابزاری خود را کسب کند.  امام جمعه شهرستان چابهار گفت: نامزدهای انتخابات با بیان توانمندی‌های واقعی و نه شعاری؛ خود را به مردم معرفی کنند و سعی نکنند با شعارهای غیر واقعی و صرفا انتخاباتی رای مردم را به سمت خود جلب کنند که این مهم خارج از اصول اخلاقی و ایمانی به شمار می‌آید. وی خاطرنشان کرد: انتخاب فرد اصلح باید با بررسی دقیق و به دور از تعصبات صورت گیرد زیرا هرگاه انتخاب غیر اصولی و صرفا براساس سفارش صورت گیرد انتخابی هدفمند و سازنده‌ایی برای جامعه نخواهد بود. امام جمعه چابهار تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همراهی یکدیگر فضای رقابتی انتخاباتی مبتنی بر اصول اخلاقی اسلامی را شاهد باشیم تا مردم نیز بتوانند با نگاهی باز و براساس واقعیت‌ها و توانمندی‌های واقعی؛ فرد اصلح را با جدیت انتخاب کنند تا شاهد آینده‌ایی روشن برای مردم باشیم. موسوی خاطرنشان کرد: اقدامات خصمانه دولتمردان آمریکا در عرصه دیپلماسی به صراحت نشان می‌دهد این نظام استکباری هیچ گاه دست از دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست برنخواهد داشت و نمونه دیگری از این اقدامات را می توان در عمل نکردن به مفاد برجام و سنگ اندازی در این زمینه عنوان کرد. وی افزود: امروز به صراحت دولتمردان آمریکایی اعلام می‌کنند اجازه سرمایه‌گذاری کشورهای دیگر در صنایع مهم و بزرگ در ایران را نخواهیم داد که این نیز از موارد نقص برجام تلقی می‌شود و باید مراقب این شیطنت‌های مرموزانه آنها در عرصه‌های مختلف باشیم. امام جمعه شهرستان چابهار یادآور شد: مردم ما همانند حضور بصیرانه و میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر با حضور هوشمندانه و همه جانبه در پای صندوق رای؛ مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی استکبار جهانی خواهیم زد تا دشمنان و نفوذی‌های داخلی و خارجی با همه وجود لمس کنند ملت مقتدر و همیشه بیدار ایران اسلامی هیچ گاه متکی به شرق و غرب نبوده و همواره با حضور پررنگ خودشان نشان می‌دهند با تمام وجود از نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی حمایت قاطعانه خود را نشان خواهند داد.

94/11/30 - 13:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن