تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819805699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عارف:مردم نگذارند مجلسی شکل بگیرد که امثال فرجی‌دانا را استیضاح کند/ ارتقای جایگاه زنان یکی از راهبردهای اصلاح طلبان خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



عارف:مردم نگذارند مجلسی شکل بگیرد که امثال فرجی‌دانا را استیضاح کند/ ارتقای جایگاه زنان یکی از راهبردهای اصلاح طلبان خواهد بود
رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: خدا را شکر که به ائتلاف و اجماع ارزشمندی رسیدیم و انشاءالله مردم ایران کمک کنند تا مجلس یاور دولت باشد و مجلسی نباشد که وزیر فرهیخته‌ای همچون فرجی‌دانا را استیضاح کند.
روز نو : رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: خدا را شکر که به ائتلاف و اجماع ارزشمندی رسیدیم و انشاءالله مردم ایران کمک کنند تا مجلس یاور دولت باشد و مجلسی نباشد که وزیر فرهیخته‌ای همچون فرجی‌دانا را استیضاح کند.


به گزارش روزنو محمدرضا عارف در گردهمایی فراگیر اصلاح‌طلبان گفت: خوشحالم که در اولین روز تبلیغات در این جمع حضور یافتم و خوشحالم که اولین سخنرانی تبلیغاتی من در جمع شماست.


او با اشاره به حضور نامزدهای اصلاح‌طلب در صبح پنجشنبه بر سر مزار شهدا و حرم مطهر امام راحل گفت: امیدوارم به برکت این حضور، اصلاح طلبان حضور تاثیرگذاری در انتخابات داشته باشند.


عارف گفت: ۳۰ نفر نامزد ائتلاف اصلاح‌طلبان از افراد برجسته‌ای بودند که دغدغه مردم را داشتند.


معاون اول دولت اصلاحات به اولویت‌های اصلاح‌طلبان در حوزه زنان اشاره کرد و گفت: زنان نیمی از جمعیت کشور هستند که در دانشگاه سهمیه بیش از ۵۰ درصدی به خود اختصاص دادند اما در حوزه اشتغال و مدیریت به حق خود نرسیدند.


این نامزد اصلاح طلب حوزه تهران با اشاره به اینکه اولویت‌های شغلی این روز‌ها بیشتر به مسائل نرم‌افزاری توجه دارد تا سخت‌افزاری و زنان در مسائل نرم‌افزاری توانمند‌تر هستند، گفت: ارتقای جایگاه زنان یکی از راهبردهای اصلاح طلبان خواهد بود.


عارف رفع تبعیض در استخدام، رفع تبعیض در پذیرش دانشگاه‌ها، بیمه زنان خانه‌دار و تامین امنیت در محیط کار را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اصلاح‌طلبان در حوزه زنان برشمرد و گفت: الگوی ما حضرت زهرا (س) و حضرت زینب است.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: خدا را شکر که به ائتلاف و اجماع ارزشمندی رسیدیم و ان شاءالله مردم ایران کمک کنند مجلس یاور دولت باشد و وزیر فرهیخته‌ای همچون فرجی‌دانا در آن استیضاح نشود.






تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن