تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820110590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بختیاری زاده: تا بازی آخر امیدوار هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بختیاری زاده: تا بازی آخر امیدوار هستیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: می‌خواهیم تیمی باشیم که در پایان مسابقات، تمام لیگ و فوتبالیست‌های ایرانی به احترام به آن برخیزند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران، اظهار کرد:

نتایج خوبی کسب کرده ایم
هفته گذشته شاهد بودیم که نفت یک بازی بسیار خوب مقابل استقلال تهران انجام داد و به پیروزی رسید و البته جوانان تیم من هم طی دو سه هفته گذشته بازی‌های بسیار خوبی انجام داده‌اند و تقریبا نتایج خوبی هم کسب کرده‌ایم و اتفاق خوبی هم که در این بین رخ داد، ابراز محبت مردم خوزستان نسبت به بازیکنان تیمم بود. تمام تلاش من این بوده است که بتوانم در این روزها بازیکنانم را کنترل کنم تا این روند‌مان ادامه داشته باشد. امیدوارم در بازی فردا نیز تیم را با کمک بزرگترهایی مثل طالب ریکانی، فرناندو و عادل کلاه کج مدیریت کنیم تا از چارچوب تیمی و تاکتیکی خارج نشویم و فوتبال مد نظرمان را انجام دهیم.

 نفت را آنالیز کرده ایم
نفت تهران فوتبال خوبی مقابل استقلال تهران، تیم صدرنشین لیگ انجام داد و توانست به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند و اکنون با یک روحیه مضاعف به اهواز می‌آید تا به پیروزی‌اش تداوم بخشد و به نظرم بازی فردا نوید یک بازی خوب را خواهد داد. تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم و در این آنالیز همکارانم به من کمک کرده‌اند. در پایان لیگ هم حتما نام آن‌ها را خواهم گفت. مکی شریفی با مصدومیت جزیی روبه‌رو شده که تحت مداوا است و ان‌شاءالله فردا با صلابت بتواند کنار ما باشد و البته اگر هم نرسد جایگزینی برای او داریم و یک جوان شایسته دیگر که شاید تجربه کمتری نسبت به شریفی داشته باشد، استفاده خواهیم کرد. این جوان از نظر فوتبالی چیزی از مکی شریفی کم ندارد.

خوزستانی ها ذاتا فوتبالیست هستند
70-80 درصد بازیکنان تیم من نه تنها در لیگ‌های جوانان و امید کشور بازی نکرده‌اند حتی شاید در سوپرلیگ خوزستان هم بازی نکرده باشند. بازیکنان خوزستانی ذاتا فوتبالیست هستند و فقط باید اعتماد به نفس داشته باشند و کسی هم جرات استفاده از آن‌ها را داشته باشد. این جوانان در سه بازی گذشته تیم ما مانند شیر غریدند و حتی ما شانس پیروزی را هم داشتیم. منصوریان 70-80 بازی ملی انجام داده و یکی از مربیان خوب لیگ برتر است. حتی 5-6 بازیکن خوزستانی نیز در تیم او حضور دارند. وقتی او درباره فوتبال خوزستان حرف می‌زند تجربه و درک خوبی نسبت به آن دارد و از ابراز لطف او نسبت به فوتبال خوزستان تشکر می‌کنم.

تا بازی سی ام امیدوار هستیم
بسیار امیدوار هستیم. نفت تهران تیم بسیار خوبی است ولی همین تیم خوب می‌تواند در مقابل بازیکنان جوان ما شکست بخورد. ما راهکارهای آن را پیدا کرده‌ایم و تلاش‌مان این است که دومین سه امتیازمان را در لیگ برتر به دست آوریم. ما تا بازی سی‌ام امیدوار هستیم و نقش‌مان مانند دونده دوی ماراتن می‌ماند که در المپیک مقام آخر را دارد ولی تلاش خود را می‌کند. ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم تا به خط پایان برسیم. ما می‌خواهیم آن تیمی باشیم که تمام لیگ و فوتبالیست‌های خوزستانی به آن احترام بگذارند و هفته سی‌ام بازی‌ها به پاس احترام از جای خود برخیزند.


18:32  1394/11/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن