تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقیف ماکسیما با 100 میلیون خلافی در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: سواری ماکسیما با بیش از 100 میلیون ریال خلافی توسط ماموران پلیس راه استان در آزاد راه "تهران - قم" توقیف شد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ، سرهنگ "حسن رضا میرزایی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ظهر روز گذشته ماموران پلیس راه غرب استان تهران، هنگام کنترل وضعیت تردد خودروها در آزاد راه تهران - قم به یک دستگاه سواری ماکسیما مشکوک شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد، مبلغ خلافی این خودرو بیش از 10 میلیون تومان است.
این مقام انتظامی ادامه داد: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود.
سرهنگ میرزایی گفت: با استعلام صورت گرفته مشخص شد، خودرو مذکور دارای 100 میلیون ریال خلافی بوده و این مقدار جریمه تاکنون پرداخت نشده است که به موجب قانون، خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.
[ مشاهده متن کامل خبر توقیف ماکسیما با 100 میلیون خلافی در تهران در خبرگزاری برنا ]
توقیف ماکسیما با 100 میلیون خلافی در تهران






پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن