تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820820345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶۷۶ شعبه در حوزه انتخابیه شهرستان قزوین پیش بینی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار قزوین:
۶۷۶ شعبه در حوزه انتخابیه شهرستان قزوین پیش بینی شده است

قزوین


شناسهٔ خبر: 3560223 - پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
استانها > قزوین

قزوین- فرماندار شهرستان قزوین گفت: ۱۷ هزار نیروی اجرایی در ۷۶۷ شعبه اخذ رای، انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان و شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک را برگزار می کنند. به گزارش خبرنگار مهر، سید علی موسوی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: از حضور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن که بار دیگر با نظام اسلامی، شهدا، امام راحل و رهبری بیعت کردند تشکر و قدردانی می کنیم. رئیس ستاد انتخابات شهرستان قزوین تصریح کرد: امیدواریم این حضور بار دیگر در پای صندوق های رای با مشارکت حداکثری مردم رقم بخورد و با انتخاب نمایندگان مردم شعور سیاسی مردم به ثبت برسد. وی اضافه کرد: در انتخابات خبرگان رهبری استان، فرمانداری قزوین مرکز حوزه است و در انتخابات مجلس هم حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک را بر عهده دارد. موسوی تصریح کرد: تبلیغات مجلس خبرگان رهبری از ۲۲ بهمن و مجلس شورای اسلامی از امروز ۲۹ بهمن آغاز شده و وارد فاز عملیاتی شده ایم. فرماندار قزوین یادآورشد: در مجلس خبرگان رهبری ۳ داوطلب داریم که از میان آنها دو نفر برای حضور در مجلس خبرگان رهبری از سوی مردم برگزیده می شوند.

رقابت ۴۴ داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین، البر و آبیک وی یادآورشد: پس از بررسی صلاحیت نهایی داوطلبان در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک تعداد ۴۴ نفر تایید شدند که رقابت خود را از امروز آغاز کرده اند و  برای هر کرسی ۲۲ داوطلب در صحنه حضور دارند. موسوی اظهارداشت: در حال حاضر ۵۵۰  نقطه در سطح شهر قزوین برای تبلیغ تعیین شده و در اختیار داوطلبان است که می توانند از آن برای معرفی خود استفاده کنند. رئیس ستاد انتخابات حوزه قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: از داوطلبان و هواداران آنها انتظار داریم با رعایت اخلاق انتخاباتی، انصاف و عدالت و در چارچوب قانون رفتار کنند تا شاهد فضایی آرام و اخلاقی در سطح شهر قزوین باشیم. وی گفت: از داوطلبان انتظار داریم فقط به معرفی توانمندی ها و برنامه های خود بپردازند و از تخریب دیگران خودداری کنند و اجازه دهند مردم با آرامش و تفکر فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند. موسوی اضافه کرد: از داوطلبان هم انتظار می رود از بیان مسائلی که در محدوده وظایف نمایندگان نیست و موجب توقع بیجا و بی اعتمادی می شود خودداری کنند و وعده غیرواقعی و غیر عملی به مردم ندهند.

۶۷۶ شعبه اخذ رای درحوزه انتخابیه شهرستان قزوین فرماندار قزوین بیان کرد: در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک ۶۷۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۳۷۶ شعبه در بخش مرکزی است. وی اضافه کرد: در حوزه انتخابات خبرگان رهبری استان نیز ۱۰۰۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است و برای هر شعبه ۱۷ نفر حضور دارند که در مجموع ۱۷ هزار نفر در مجلس خبرگان رهبری و ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در شعب اخذ رای مجلس شورای اسلامی به عنوان مجری، ناظر و دست اندرکار فعالیت می کنند. موسوی گفت:همچنین ۲۲ شعبه سیار برای مناطق صعب العبور، بیمارستانها، زندانها، پادگانها و کسانی که به هر دلیل قادر به حضور در مراکز اخذ رای نستند پیش بینی شده تا کسی از رای دادن باز نماند. ۷۸۰ هزار نفر واجد شرای طرای دادن در مجلس خبرگان رهبری موسوی تصریح کرد: جمعیت استان قزوین بالغ بر یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر است که ۷۸۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و کسانی که متولد ۱۳۷۶/۱۲/۷ به قبل و دارای ۱۸ سال سن باشند می توانند در رای گیری شرکت کنند. فرماندار قزوین تصریح کرد: تعداد ثبت نام شوندگان این دوره ۹۷ درصد افزایش داشته که این تعداد در دوره قبل ۴۹ نفر بود اما در مجموع تایید شدگان مشابه قبل است و فضای رقابتی در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک مناسب است. دست اندرکاران برگزاری انتخابات بیطرفی کامل را رعایت می کنند موسوی گفت: مسئولان و دست اندرکاران انتخابات امانتدار رای مردمند و با بیطرفی کامل ضمن بستر سازی برای تبلیغ مناسب داوطلبان تلاش می کنند حضور حداثکری مردم محقق شود. وی بیان کرد: هر داوطلبی که از سوی مردم انتخاب شود برای ما محترم است و نماینده مردم خواهد بود.

 رسانه ها در تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند موسوی ضمن تقدیر از رسانه های گروهی برای جلب مشارکت مردم و معرفی داوطلبان اظهارداشت: از رسانه های گروهی استان انتظار داریم در ترویج و تشویق مردم برای حضور در انتخابات همت کنند و رسانه های دولتی هم با رعایت بی طرفی نسبت به دعوت مردم در صحنه باشند. وی اضافه کرد: از رسانه ها انتظار داریم اگر نقدی نسبت به داوطللبان و یا مجریان دارند با انصاف و رعایت موازین قانونی و شرعی مطرح کنند تا به ایجاد نشاط و شادابی انتخابات هم کمک شود. امکان تقلب در انتخابات صفر است موسوی گفت: با ساز و کارهای موجود در روند انتخابات کشور و نظارت گروههای مختلف از هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت و نمایندگان داوطلبان امکان تقلب درانتخابات کشور در حد صفر است و تخلفات جزیی که در برخی موارد صورت می گیرد در نتیجه آراء هیچ نقشی ندارد. وی گفت: با هر گونه تخلف از سوی داوطلبان و هواداران بشدت برخورد می شود و با رصد کامل فعالیتها بویژه در فضای مچازی موارد جمع آوری شده و حتی بعد از اعلام نتایج می تواند در سرنوشت افراد هم موثر باشد.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن