تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803279730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بذرافشان: متین ورامین بهترین تیم لیگ ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بذرافشان: متین ورامین بهترین تیم لیگ ایران است
مدیر عامل باشگاه متین ورامین از پرداخت مطالبات اعضای تیم والیبال تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، مجید بذرافشان پس از پایان دیدار تیم های متین صالحین ورامین و پیکان در چارچوب مسابقه ی دوم مرحله نخست پلی آف در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:بازی زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم و ما در دیدار رفت  مقابل پیکان نیز در ست پنجم با نتیجه 14-12 از حریف جلو بودیم و می توانستیم امروز کار را در سالن گل عباسی تمام کنیم و جشن صعود بگیریم.

وی افزود: از یکایک بازیکنانم تشکر می کنم چرا که آن ها برای مردم ورامین سنگ تمام گذاشتند و در حالی که ما شرمنده آن ها هستیم و نتوانستیم به تعهداتی که دادیم عمل کنیم و امیدوارم بتوانیم هر چه سریعتر برخی مشکلات پیش آمده را حل کنیم تا شرمنده آن ها نباشیم.

بذرافشان تصریح کرد: بدون شک متین بهترین تیم لیگ ایران است و این مسئله را با دلیل بیان می کنم چرا که اگر شما نگاهی به تیم های دیگر بیندازید خواهید دید که به بیش از دو تا سه برابر تیم ما فقط هزینه های قرارداد های مالی بازیکنانشان بوده است،اما بازیکنان ما با کمترین قرارداد و مشکلات مالی به عشق مردم ورامین و هواداران سنگ تمام گذاشتند و شما در این فصل می بینید تیم های چون بانک سرمایه،شهرداری ارومیه و پیکان طعم شکست را مقابل این تیم غیور می چشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین صالحین ورامین ضمن تمجید از عملکرد هواداران ورامینی گفت: بسیار خرسندیم که هواداران ورامینی باردیگر با حضور خود در سالن حامی تیم ما بودند،آن ها بدانند که این بازیکنان و این تیم به عشق آن ها تشکیل شده است و ما از کوچک ترین تلاش برای به نتیجه رسیدن این تیم دریغ نمی کنم.

وی ضمن اعتراض به عملکرد مسئولین فدارسیون برای تبعیض بین هواداران  تیم ها در خانه والیبال اظهار داشت: مسئله ای که بسیار برای ما ناراحت کننده بود رفتار ناصیحیح با هواداران خونگرم ورامین در دیدار رفت تیم های متین و پیکان در خانه والیبال بود که متاسفانه وقتی بیش از نیمی از سالن خالی است هواداران مارا به گوشه ترین قسمت سالن می برند و با آن ها رفتاری زننده را دارند.ما خواستاریم فدراسیون عملکرد یکسانی در برابر تیم هایی که در تهران میزبان هستند داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان از پرداخت مطالبات بازیکنان متین خبرداد و گفت: سال بسیار سختی را از لحاظ مشکلات مالی داشتیم ما تمام سعی خود را برای برطرف کرده این مشکل کرده ایم و امیدوارم بتوانیم در هفته ی آینده خبر های خوشی را در این خصوص بشنویم.

گفتنی است،تیم والیبال متین صالحین ورامین عصر دیروز شگفتی دیگری را در سالن شهید گل عباسی ورامین رقم زد و مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر از سد پیکان گذشت تا تکلیف صعود به مرحله ی بعدی روز یکشنبه در خانه والیبال مشخص شود.


12:27  1394/11/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن