تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرخابی‌ها منتظر پرشدن سکوهای رایگان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سرخابی‌ها منتظر پرشدن سکوهای رایگان




در هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر، هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند.





روزنامه شرق: در هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر، هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند. پرسپولیس هفته قبل موفق شد پس از دو فصل خود را به جمع سه تیم بالای جدول برساند، حالا برانکو ایوانکوویچ بیشتر از هر وقت دیگر در این فصل خود را در نزدیکی صدر جدول می‌بیند و نمی‌خواهد این فرصت طلایی را از دست دهد. پرسپولیس امروز میزبان سایپاست، دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و یک فرصت مطلوب در اختیار قرمزهاست که در حضور تماشاگران خودی یک برد ارزشمند به دست آورند. البته این تیم به هیچ‌وجه کار ساده‌ای مقابل تیم آماده و مدعی سایپا ندارد. سایپا هفته قبل دست به کار بزرگی زد و با پیروزی در خانه سپاهان دوباره به جمع مدعیان بازگشت. تیم مجید جلالی تنها یک امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و اگر بتواند مثل بازی رفت، قرمزها را در آزادی ببرد، تا رده سوم بالا می‌رود. ‌سرمربی پرسپولیس برای بازی مهم امروز یک غایب بزرگ دارد؛ مهدی طارمی آقای گل لیگ و مؤثر‌ترین بازیکن پرسپولیس سه‌اخطاره است.

در بازی بزرگ تبریز هم تراکتورسازی پذیرای سپاهان خواهد بود. تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته هم‌اکنون در رده‌های هشتم و دهم جدول قرار دارند، رتبه‌هایی که اصلا برای هوادارانشان قابل‌قبول نیست. در این میان وضعیت سپاهان و مربی کُرواتش ایگور استیماچ وخیم‌تر است و به نظر می‌رسد این مربی اگر یکی، دو هفته دیگر نبرد، شغل خود را از دست می‌دهد. از طرفی اختلافات داخلی هم در سپاهان هواداران این تیم را نگران کرده است. تراکتور هم در هفته‌های اخیر انتظارات را برآورده نکرده و طرفدارانش از این بازی برد می‌خواهند. این بازی برای هواداران رایگان اعلام شده و مطمئنا تبریزی‌ها برد می‌خواهند و نتیجه‌ای غیر از این اعتراض آنها را به همراه خواهد داشت. 

در دیگر بازی امروز، ذوب‌آهن که در چهار هفته اخیر چهار مساوی کسب کرده میزبان فولاد است. همین تساوی‌ها موجب شد ذوب‌آهن به رده چهارم جدول سقوط کند. فولاد در بازی قبلش به پرسپولیس باخت، بااین‌حال این تیم هنوز بهترین تیم دور برگشت است. شاگردان دراگان همچنان خطر را احساس می‌کنند و برای اینکه خودشان را نجات دهند باید در تک‌تک بازی‌ها برای کسب امتیاز به میدان بروند.  پنج بازی هفته بیست‌ویکم هم فردا برگزار می‌شود. در ورزشگاه آزادی، استقلال تهران پس از چهار هفته پیروزنشدن میزبان گسترش فولاد است. استقلال که در هفته قبل صدر را از دست داد، برای بازگشت به صدر محکوم به پیروزی است. در هر دو بازی ورزشگاه آزادی، حضور در طبقه دوم رایگان اعلام شده و استقلالی‌ها منتظر هوادارانشان هستند تا دوباره به مسیر برد برگردند. داربی مشهد یکی دیگر از بازی‌های مهم فرداست، دیداری که می‌تواند در بقای هر دو تیم مؤثر باشد. استقلال خوزستان هم برای حفظ صدرنشینی باید در خانه صبای قم به دنبال امتیاز باشد.






تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن