تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819089139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دانشگاه کردستان گرامیداشت "مستوره اردلان" شاعره کردستانی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در دانشگاه کردستان
گرامیداشت "مستوره اردلان" شاعره کردستانی برگزار شد
گرامیداشت مستوره اردلان شاعره برجسته زن کرد ایران‌زمین با حضور جمعی از فرهیختگان، نویسندگان، محققان و دانشجویان استان کردستان در دانشگاه کردستان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: گرامیداشت "مستوره اردلان" شاعره کردستانی برگزار شد



به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسئول کانون‌های فرهنگی دانشگاه کردستان شامگاه چهارشنبه، در همایش گرامیداشت مستوره اردلان شاعره نامدار کرد که با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه کردستان و کانون فرهنگی، ادبی اهورا در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: هر دستاوردی هم نقاط قوت دارد و هم نقاط ضعف، اما اشعار و آثار مستوره اردلان یک نقطه قوت برای استان کردستان در زمینه شعر و شاعری و حتی برای ایران است. وی افزود: ماه‌شرف خانم، مشهور به مستوره اردلان و ملقب به مستوره کردستان در قرن 13 و در سال 1805 میلادی در سنندج در یک خانواده بزرگ و اهل علم و فضیلت اردلانی دیده به جهان گشود و اکنون مایه افتخار استان کردستان و حتی ایران‌زمین نیز است که بیش از چندین اثر شعری و تاریخ‌نگاری از او به جای مانده است. سیدجواد حسینی‌صدر ابراز داشت: کانون‌های فرهنگی دانشگاه کردستان در حوزه فرهنگ، موسیقی و تاریخ، اقدامات قابل توجهی داشته و برای آینده نیز همایش‌ها و نشست‌های مهمی در دست اجرا دارد که می‌توان به برگزاری "گرامیداشت شهدای حلبچه" که نیمه دوم اسفند سال جاری در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود، اشاره کرد. مسئول کانون‌های فرهنگی دانشگاه کردستان خاطرنشان کرد: در همین راستا همایش بزرگداشت زبان مادری هفته آینده با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود. حسینی‌صدر گفت: کانون فرهنگی، ادبی اهورا در خرداد سال 1382 با هدف اشاعه و شناساندن فرهنگ و تمدن اورامانات با همکاری جمعی از دانشجویان تشکیل شد و همان سال فعالیتش را شروع کرد. وی عنوان کرد: از تمامی دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی برای شناساندن تمدن، فرهنگ، تاریخ، ادبیات و مشاهیر کردستان دعوت می‌کنیم که با کانون‌های فرهنگی دانشگاه کردستان همکاری داشته باشند.

94/11/29 - 01:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن