تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821330205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتسال کشاورز قزوین در مصاف با تیم پاژمشهد مغلوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
تیم فوتسال کشاورز قزوین در مصاف با تیم پاژمشهد مغلوب شد

فوتسال


شناسهٔ خبر: 3559871 - چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
استانها > قزوین

قزوین- تیم فوتسال کشاورز قزوین در رقابت های دسته یک کشور در مصاف با تیم پاژمشهد در بازی خانگی مغلوب شد و امید خود برای بقا را از دست داد. به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های دسته یک فوتسال کشور و در بازی هفته یازدهم این رقابتها تیم فوتسال کشاورز قزوین كه برای بقاء در لیگ می جنگد چهار شنبه شب در ورزشگاه شهید بابایی قزوین، در مقابل تیم پاژ  مشهد صف آرایی كرد اما نتوانست حریف رقیب خود شود و بازی را با نتیجه ۶ بر یک واگذار کرد تا تنها تیم فوتسال استان روزهای اخر خود در لیگ یک را تجربه کند و برای دسته پایین تر آماده سقوط آزاد شود.
 
در رقابت های فوتسال دسته یک کشور، در حالی سوت بازی تیم فوتسال کشاورز قزوین و پاژ مشهد در ورزشگاه شهید بابایی به صدا در آمد كه كشاورز در انتهای جدول است و با این باخت بعد از چهار سال سقوط به دسته پایین تر را تجربه می کرد و تیم مشهدی هم که تنها ۵ دقیقه به بازی وارد قزوین شده بود با ناامیدی وارد زمین بازی شد. نماینده استان که مشکلات مالی را به دنبال خود یدک می کشد و برای بقاء علاوه بر امتیازحمایت مالی را نیاز دارد بازی را بسیار خوب شروع کرد و در دقیقه ۳ بازی با یک گل پیش افتاد اما در ادامه تیم مشهدی که از بازیکنان لیگ برتر سود می برد در دقیقه ۸ بازی را به تساوی کشاند و حملات را ادامه داد تا یک دقیقه به پایان وقت قانونی بازی و در دقیقه ۱۹ موفق شد گل دوم را وارد دروازه کشاورز کند و با این نتیجه نیمه اول به پایان رسید. نیمه دوم با حملات تیم کشاورز آغاز شد ولی برخلاف جریان بازی نماینده مشهد در دقیقه ۲۲ اختلاف را دو برابر کرد و با نتیجه ۳ – ۱ پیش افتاد و در ادامه این تیم پاژ مشهد بود که در دقیقه ۲۸ گل چهارم را وارد دروازده کشاورز کرد و بازی را بازیکنان پاژ در اختیاز داشتند تا در دقیقه ۳۳ محمد مهدی کاتبی بازیکن تیم کشاورز با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و پنالتی مشهدی ها وارد دروازه شد تا نتیجه ۵- ۱ شود.

در شش دقیقه آخر، تیم کشاورز بازی را ۵ نفره کرد و با این کار موقعیت گل ششم برای مشهدی ها فراهم شد و در نهایت در دقیقه ۴۰ و پایانی بازی گل ششم وارد دروازده خالی تیم کشاور شد. با این نتیجه که برای دو تیم رقم خورد کشاورز قزوین بعنوان تنها تیم فوتسال استان قزوین که صادر کننده بازیکن به لیگ برتر است در سراشیبی سقوط به دسته دوم قرار گرفت و برای بازی برابر کرمان در هفته آینده کادر کشاورز باید از بازیکنانی استفاده کند که در لیگ یک اولین تجربه های خود را کسب می کنند. اما مشکل کشاورز همچون سایر تیم های خصوصی در قزوین نبود حامی مالی است که علی رغم پتانسیل های بومی استان از باشگاه داری در قزوین حمایتی صورت نگرفته است و بازیکنان شاغل در تیم های مثل کشاورز با قراردادهای سفید حقوق و دستمزدی ندارند و بیشتر دوستانه بازی می کنند. تیم فوتسال کشاورز قزوین هم اکنون و در پایان هفته یازدهم با ۶ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و تا پایان فصل و ماندن در لیگ یک سه بازی دیگر دارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن