تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد اولین ایستگاه دائمی نقشه برداری ساحلی شمال کشور در منطقه آزاد انزلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: رئیس سازمان نقشه برداری کشور از ایجاد اولین ایستگاه دائمی جی پی اس GPS ساحلی شمال کشور در منطقه آزاد انزلی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، دکتر علیرضا آزموده اردلان، رئیس سازمان نقشه برداری کشور در دیدار با مهندس رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان از برنامه های این سازمان برای ایجاد اولین ایستگاه دائمی جی پی اس GPS ساحلی شمال کشور در منطقه آزاد انزلی خبر داد .
وی افزود: سازمان نقشه برداری بعنوان بازوی فنی سازمان برنامه ریزی کشور،با توپوگرافی بستر دریا می تواند موقعیت های مناسب احداث سازه ها را تعیین کند.
رئیس سازمان نقشه برداری کشور همچنین به ایجاد مراکز اندازه گیری و ارزیابی شرایط محیطی دریا جهت تردد کشتی های تجاری و تفریحی در خزر اشاره و تصریح کرد: نقشه برداری در تمام امور از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا امنیت تجارت و گردشگری در حوزه کشتیرانی و سایر بخش های اقتصادی و بازرگانی را فراهم می کند.
وی افزود:با داشتن یک نقشه مناسب و مطمئن،تصمیم گیری برای فعالیت های مختلف هدفمند خواهد ...
[ مشاهده متن کامل خبر ایجاد اولین ایستگاه دائمی نقشه برداری ساحلی شمال کشور در منطقه آزاد انزلی در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.gilan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن