تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایپا – پرسپولیس (گزارش آماری)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سایپا – پرسپولیس (گزارش آماری)
جدال شاگردان مجید جلالی و برانکو ایوانکوویچ در هفته بیست و یکم را می توان یکی از حساس ترین بازی های دو تیم تا به امروز نامید.

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان در تقابل با پرسپولیس به دنبال ادامه روند رو به رشد خود و رسیدن به رتبه بهتر جدول هستند و مسلما نتیجه این بازی به نفع هر کدام از آنها رقم بخورد می تواند نقش اساسی در تضمین حضور آنها در بین سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

شرایط:
دو تیم در بهترین شرایط خود از نظر فنی به سر می برند و پرسپولیسی ها با اختلاف امتیازی 3 با صدر و سایپا با 4 امتیاز اختلاف با صدرنشین، مسلما به دنبال سه امتیاز این نبرد حیاتی خواهند بود تا رقیب را از کورس خارج کنند.
پرسپولیس در حال حاضر با کسب 34 امتیاز در رتبه سوم جدول حضور یافته و پیروزی با اختلاف 4 گل می تواند آنها را در اتفاقی عجیب به صدر جدول لیگ پانزدهم نیز برساند.
سایپا به همراه مجید جلالی بعد از پشت سر گذاشتن هفته های پرنوسان اکنون از نظر نتیجه گیری به ثبات مناسبی رسیده و اکنون با 33 امتیاز رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص داده اند و در صورت پیروزی می توانند رتبه پرسپولیس در مقام سوم را نشانه گیرند.

روی نیمکت:
مجید جلالی و برانکو ایوانکوویچ هر دو مدعی ارائه فوتبال روز هستند و در این بین سرمربی کروات پرسپولیس با روندی که تیمش در پیش گرفته نگاه کارشناسان را به خود جلب کرده است.
جلالی در این فصل و در 20 بازی اخیر تیمش، 50 درصد بازی ها را با سه امتیاز خاتمه داده و سه تساوی و 7 شکست آنها را با 33 امتیاز در رتبه پنجم جدول جای داده است.
برانکو ایوانکوویچ نیز بعد از پشت سر گذاشتن هفته های بحرانی ابتدای فصل اکنون به دنبال دو رقمی کردن تعداد بردهایش برابر سایپا است. آنها 9 برد، 7 تساوی و 4 شکست در کارنامه خود می بینند.

* سایپا در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر سه برد و دو شکست در کارنامه اش ثبت شده است و آنها سپاهان، راه آهن و گسترش را شکست دادند و برابر استقلال خوزستان و پدیده شکست خوردند.









* سایپا در این فصل و در 10 دیداری که میزبان رقبای خود بوده، 5 پیروزی برابر استقلال اهواز، ملوان، راه آهن، فولاد و پدیده کسب کرده اند و استقلال خوزستان، سپاهان و ذوب آهن موفق به شکست شاگردان مجید جلالی در خانه این تیم شدند. برابر صبای قم و گسترش فولاد نیز نتیجه تلاش دو تیم تساوی بدون گل بوده است.





* عملکرد سایپا در جدول بازی های خانگی بعد از 5 برد، 3 شکست و 2 تساوی رتبه هفتم جدول را با 17 امتیاز نصیب آنها کرده است و این تیم در صورت پیروزی در بازی فردا صدرنشین بازی های خانگی خواهد شد. 10 گل زده و 7 گل خورده عملکرد این تیم در فاز هجومی و دفاعی در زمین خودشان است.





 






* پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر 2 برد و 3 تساوی پرگل 2 بر 2 را به جا گذاشته است. آنها فولاد و استقلال خوزستان را به عنوان حریفان اهوازی خود شکست دادند و برابر ذوب و سپاهان به تساوی رسیدند و حاصل تلاش شان با پدیده هم تساوی دو بر دو بود.










* پرسپولیس در 10 دیداری که پیش از این در لیگ پانزدهم به مهمانی رقبای خود رفته 4 برد و 2 شکست و 4 تساوی در کارنامه اش ثبت شده است. آنها برابر استقلال خوزستان و سپاهان در اهواز و اصفهان شکست خوردند و ذوب آهن، پدیده، نفت و استقلال به تساوی رسیدند. راه آهن، تراکتورسازی، فولاد و سیاه جامگان نیز در زمین خود مغلوب شاگردان برانکو ایوانکوویچ شدند.





* پرسپولیس در جدول بازی های خارج از خانه خود با کسب 16 امتیاز از 10 بازی و تفاضل مثبت 3 در رتبه پنجم جدول حضور دارد و آنها در صورت پیروزی احتمالی می توانند در رتبه سوم این جدول قرار گیرند.





تقابل:
* در 5 تقابل اخیر دو تیم برابر هم این سایپایی ها بودند که موفق تر عمل کرده اند. 3 برد برای نارنجی پوشان و یک تساوی و تنها یک برد برای پرسپولیس حاصل کار دو تیم در 5 بازی اخیرشان برابر هم بوده است و 6 گل زده برای سایپا و 4 گل زده برابر سرخپوشان در دیدارهای اخیر دو تیم ثبت شده است.








سایپا شاگردان برانکو را به رتبه پانزدهم فرستادند!
در پایان دیدار دو تیم در دور رفت لیگ پانزدهم، شاگردان مجید جلالی موفق شدند در یک دیدار جنجالی نتیجه را به سود خود به پایان برسانند و این نتیجه در نهایت باعث شد تا تیم برانکو که در ابتدای فصل شرایط خوبی را پشت سر نمی گذاشت به رتبه پانزدهم جدول سقوط کند.





دیدار دو تیم فردا از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و حضور طرفداران دو تیم در استادیوم رایگان اعلام شده است.









20:41  1394/11/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن