تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804007628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکارهای احزاب سیاسی برای کاهش تورم در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: راهکارهای احزاب سیاسی برای کاهش تورم در کشور


۱۱ حزب و گروه سیاسی به سئوال شبکه خبر درباره راههای جدی کاهش تورم پاسخ دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پاسخ نمایندگان احزاب و گروه ها به این سئوال که راهکار حزب شما برای کاهش تورم چیست ساعت 18 و 15 دقیقه امروز در ویژه برنامه انتخاباتی "حماسه ای دیگر" از شبکه خبر پخش شد.

مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردمسالاری: تورم به تنهایی درد اقتصاد ما نیست یعنی تورمی که همراه با رونق اقتصادی باشد قابل تحمل تر است. آن چیزی که مشکل است ایجاد شغل و رونق اقتصادی است از این رو باید تورم را در حدی که رئیس جمهور گفته نگه داریم.

محمد رضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری: ما برای اینکه اقتصاد بچرخد به نقدینگی، گردش مالی و مصرف نیاز داریم.

صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان: اگر در مهار تورم فقط به مهار نقدینگی بسنده شود، این رکود آثار زیانباری برای اقتصاد کشور دارد. همان گونه که امروز تجربه می کنیم یکی از ضرورت های جدی در مهار تورم ایجاد شغل، توسعه منطقی بازار مصرف در بیرون از کشور، مهار نقدینگی موجود بانک های کشور و مهار این سیستم لجام گسیخته بانک هاست.

محمدرضا عارف رئیس شورای ائتلاف اصلاح طلبان: اگر فقط به تورم بپردازیم نتیجه آن رکود می شود پس در کنار کنترل تورم در رساندن به نرخ تورم تک رقمی و پایدار کردن آن حتما باید رشد اقتصادی 8 درصدی را در دستور کار قرار دهیم و برای این منظور باید بهره وری را افزایش داد و در کنار باید ابتدا از سرمایه های درون کشور استفاده کرد و سپس با دادن تضمین های لازم از سرمایه های ایرانیان خارج از کشور بهره برد.

عبدالحسین روح الامینی دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی: در حوزه بازار پول، سرمایه، ارز، نیروی انسانی و کار باید در نظام پولی و بانکی کشور بازنگری کنیم و یک ساز و کار نظارتی و تقنینی جدی تری به کار گیریم و این نظام بانکی بیمار و معیوب را اصلاح کنیم زیرا این چرخه شبه ربوی نظام بانکی باید هرچه زودتر در یک جایی متوقف شود.

غلامعلی دهقان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه: ظرف دو و نیم سال گذشته سونامی کاهش ارزش پول و سونامی تورم به خوبی مهار شده است. مجلس آینده می تواند در تعامل با تیم اقتصادی دولت حتی بهتر از این هم، این روند را به سامان برساند.

حسین قربانزاده دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی: کشور به اجرای دقیق قانون هدفمندی یارانه ها نیاز دارد که هم دولت سابق و هم دولت فعلی در این حوزه ضعف داشته اند که به مشکلات تورمی دامن زده است زیرا بخشی از این قانون را اجرا کرده اند و بخشی را اجرا نکرده اند. هر چند ممکن است آن بخشی از قانون که اجرا نشده است دلایلی مثل دوره تحریم ها و کمبود بودجه داشته اما دغدغه هم نبوده است. پس اگر دنبال تورم تک رقمی و زیر ده درصد هستیم باید قانون هدفمندی یارانه ها را به طور کامل و جامع اجرا کنیم.

محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی: اصلاح سیستم های بانکی و هدایت نقدینگی به سمت تولید یکی از راهکارهای مهم مهار تورم است زیرا اگر نقدینگی سرگردان باشد عامل تورم خواهد بود.

علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر: تورم موضوعی است که نسخه آن پیدا شده است اما به استقامت و پرهیز از شیوه های تند و افراطی احتیاج دارد زیرا اقتصاد جای افراط نیست بلکه جای تعقل و اندیشه است و ما به اقتصاد اندیشیده و پرهیز از حرکات سینوسی برای مهار تورم اعتقاد داریم.

غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی: تورم در اقتصاد یک بیماری است که از وجود بیش از حد نقدینگی، سرعت گردش نقدینگی، کمبود کالا و فرآورده های تولیدی ناشی می شود پس اگر در اقتصاد بتوان تولید را بالا برد و حجم نقدینگی داغ یا پول های کاذب را کم کرد و بدهی های دولت به موسسات را کاهش داد می توان تورم را مهار کرد.

قدرت علی حشمتیان دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی: باید همفکری کنند و همفکری یعنی اینکه فضای اشتغال را حل کنیم تا تورم کاهش یابد. همچنین پول هایی که بعد از تحریم به کشور رسیده است اگر با برنامه ریزی خرج و در جای خود مصرف شود به مهار تورم کمک خواهد شد.

غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان: رفع موانع تولید و کمک به سرمایه گذاری یکی از راه های مقابله با تورم است و یک راه دیگر نظارت بر افزایش قیمت هاست. دولت باید نظارت خود را تقویت کند زیرا عده ای از تورم استفاده می کنند و برای پولدارتر شدن قیمت کالاها را افزایش می دهند.
   
دانلود
 

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن