تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820058258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان شمالی خبر داد اختصاص 100 میلیارد ریال برای بالگرد و تجهیزات امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار خراسان شمالی خبر داد
اختصاص 100 میلیارد ریال برای بالگرد و تجهیزات امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌شمالی
استاندار خراسان شمالی گفت: 100 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تجهیز پایگاه‌ها، خرید بالگرد و تجهیزات امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اختصاص یافته است.

خبرگزاری فارس: اختصاص 100 میلیارد ریال برای بالگرد و تجهیزات امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌شمالی



به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، سید علی اکبر پرویزی در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه با خدمات شایان توجه جمعیت هلال احمر هر روز بر تعداد داوطلبان این جمعیت افزوده می‌شود بیان داشت: خدمات داوطلبان باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود که در صورت اتفاق در خانواده و جامعه بتوانند کمک‌های خود را ارائه کنند.  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی هم در این مراسم با اشاره به اینکه داوطلبان مهم‌ترین ظرفیت جمعیت هلال احمر استان هستند گفت : امروز و برای نخستین بار در حوزه‌های درمان، نجات گران و امدادگران،کاروان‌های سلامت و جوانان از مجموعه خدمات 20 فعال این عرصه تقدیر شد. حسن شکوری نسب دربارۀ خدمات ویژه بخش بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر استان افزود: ماهانه بیش از 25 هزار نفر به صورت مستقیم از خدمات بخش درمان، بهداشت و دارویی این جمعیت  استفاده می‌کنند. وی گفت: 14 نوع خدمات در بخش درمان و سلامت این جمعیت فعال است که بخش‌های آزمایشگاه و پاراکلینیکی هم بزودی راه اندازی می‌شود.  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی درباره راه اندازی درمانگاه شبانه روزی جمعیت هلال احمر در شیروان گفت: این درمانگاه در بخش‌های فیزیوتراپی ، پزشک عمومی و متخصص، دندان پزشکی ، پرستاری و واکسیناسیون فعالیت می‌کند.  

94/11/28 - 18:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن