تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر بلند مدت وقف در جامعه از آموزش کودکان شکل می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تاثیر بلند مدت وقف در جامعه از آموزش کودکان شکل می گیرد استان‌ها > آذربایجان شرقی - معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی، گفت: از فرهنگ‌سازی وقف توسط اداره کل اوقاف استان در میان دانش‌آموزان با برگزاری جنگ شادی به مدت 40 روز خبر داد و گفت: تاثیر بلند مدت وقف در جامعه از آموزش کودکان شکل می گیرد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حجت الاسلام مشهوری اظهار داشت: تصمیم گرفتیم این فرهنگ‌سازی را با همکاری گروه هنری شاپرک در قالب جنگ شادی با برنامه‌های متنوع تئاتر و مسابقه، آغاز کنیم.
وی افزود: در این برنامه مفهوم وقف به کودکان و دانش‌آموزان آموزش داده شد تا در آینده نزدیک شاهد نتایج این فرهنگ‌سازی باشیم.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی فرهنگ وقف بهتر است از سنین کودکی در فرد صورت گیرد تا نتایج بلندمدت آن در جامعه ایجاد شود، گفت:
وی با اشاره به اینکه استقبال زیادی از سوی مدارس و دانش‌آموزان از این برنامه صورت گرفت، افزود: در ابتدا طبق برنامه قصد داشتیم تا جنگ شادی به مدت یک ماه به صورت دو نوبت در روز برای دانش‌آموزان نمایش داده شود اما به دلیل استقبال زیاد برنامه را تغییر داده و این جنگ به مدت چهل روز و در سه نوبت روزانه به نمایش گذاشته شد.
حجت الاسلام مشهوری تاکید کرد: در هر نوبت حدود 400 نفر دانش‌آموز در این جنگ شادی حضور یافتند که حدود 10 هزار دانش‌آموز در طول این چهل روز در جنگ شادی شرکت کردند.
مشهوری با اشاره به اینکه با نواحی مختلف آموزش‌و‌پرورش هماهنگ شدیم تا مدارس مختلفی را برای حضور در این جنگ بفرستند، گفت: هیچ هزینه ای از دانش‌آموزان برای حضور در این جنگ گرفته نشد و تمامی وسایل حتی هزینه سرویس ایاب و ذهاب نیز از طرف اداره کل اوقاف و امور خیریه پرداخت شده بود و اهدایی نیز از سوی امامزادگان به دانش‌آموزان اهدا شده بود.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اثرات فرهنگ‌سازی در بلندمدت در جامعه پدیدار می‌شود، اظهار کرد: اما این جنگ در این مدت کوتاه نیز تاثیر زیادی داشته است و در دو مدرسه شاهد وقف دسته‌جمعی بوده‌ایم.
وی یادآور شد: در مدرسه صدرای مهد قرآن نیز دانش‌آموزان به صورت دسته‌جمعی آبسرد کن تهیه کرده و وقف مدرسه‌شان کردند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان فرهنگی درخواست می‌کنیم که در روزهای آتی ما را برای اجرای برنامه‌های این چنینی جهت ترویج فرهنگ وقف یاری کنند.



چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 14:12:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن