تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820453444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرگان رهبری نماد اسلامیت و جمهوریت نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در گیلان گفت: مجلس خبرگان رهبری نماد اسلامیت و جمهوریت در نظام اسلامی ایران است و تبعیت از رهبری به معنای پیروزی در مقابل دشمنان است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، سید علی حسینی اشکوری در سخنرانی تلویزیونی خود در شبکه باران گیلان با بیان اینکه متولد 1337 هجری شمسی است و در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود، اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب مبارزات خود را علیه حکومت ستم شاهی در کنار امام خمینی(ره) آغاز کردم و در تمام دوران به مبارزه حق علیه باطل شتافتم.
وی با بیان اینکه فرزند دوم خانواده و برادر شهید حجت الاسلام والمسلمین رضا حسینی اشکوری است، افزود: تاکنون تألیفات متعددی در حوزه های مختلف داشته ام که تا به امروز 20 جلد آن به چاپ رسید.
کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در گیلان، خاطرنشان کرد: سرزمین سرسبز و خرم گیلان دارای قابلیت های فراوان در زمینه های فرهنگی، دینی، اقتصادی و پرورشی است و علما و دانشمندان زیادی را در خود پرورانده است.
آیت الله حسینی اشکوری سطح فرهنگی گیلان را بسیار غنی دانست و با اشاره به آمار بالای نشریات و روزنامه های فرهنگی گیلان در کشور، تصریح کرد: خطه سرسبز گیلان قبل از ظهور اسلام پذیرای علویان و پیروان علوی بود و وجود کثرت امام زادگان بزرگ نشانه این ادعا است.
کاندیدای مجلس خبرگان ...
[ مشاهده متن کامل خبر خبرگان رهبری نماد اسلامیت و جمهوریت نظام است در خبرگزاری تسنیم ]
خبرگان رهبری نماد اسلامیت و جمهوریت نظام است






چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن