تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819431784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجب زاده: امیدوارم دیگر از داوری متضرر نشویم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رجب زاده: امیدوارم دیگر از داوری متضرر نشویم
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر بازی ها بسیار حساس است و تعجب نکنید اگر جذابترین هفته مسابقات را شاهد بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده اظهار داشت: همه مصافهای این هفته که پیش ازآغاز رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا شروع می شود می تواند جذاب باشد و مثل بازی ما مقابل فولاد خوزستان چند مصاف حساس دیگر در این هفته وجود دارد که می تواند هفته بیست و یکم را به یکی از جذابترین هفته ها بدل سازد.

رجب زاده در مورد دیدار ذوب آهن مقابل فولاد اظهار داشت: در هفته گذشته اسیر اشتباهات داوری شدیم. نمی دانیم چرا از پس از دیدار ذوب آهن مقابل پرسپولیس داوریها اینقدر به ضرر ما سوت زده اند و امیدواریم در دیدار با فولاد دیگر اسیر اشتباهات داوری نشدیم. اگر داور اشتباهات دیدار ما مقابل استقلال اهواز را مرتکب نشده بود ما اکنون در رده دوم جدول حضور داشتیم ولی متاسفانه گل سالم و یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد تا به رده چهارم برویم.

رجب زاده در مورد احیا شدن فولاد و متفاوت بودن این تیم با تیمی که ذوب آهن در نیم فصل اول راحت در اهواز از آن عبور کرد نیز گفت: بله این فولاد تیمی به مراتب سازمان یافته تر و با روحیه تر از آن تیم است. ما به خودمان ایمان داریم. امیدواریم فوتبال خوبی رابه نمایش بگذاریم و اسیر اشتباهات داوری هم نشویم تا بتوانیم از یک دیدار خانگی به هدفی که داریم برسیم.

رجب زاده در مورد دیدار با لخویا هم گفت: ما پس از دیدار با فولاد به لخویا فکر خواهیم کرد و در حال حاضر فقط و تنها فقط به فولاد فکر می کنیم.



10:08  1394/11/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن