تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821144088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطابات قرآنی جنسیتی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بر لزوم توسعه مراکز دانشگاهی تک جنسیتی در کشور به منظور توسعه آزادی های اجتماعی زنان تاکید کرد و گفت: خطابات قرآن کریم براساس جنسیت نیست بلکه خطاب آن در بیشتر موارد همه مردم و مومنان است.
به گزارش تابناک قم، کبری خزعلی در همایش حجاب و عفاف در دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: در زمینه حقوق زنان در جامعه، مباحثی مطرح شده است و دیدگاه های افراطی و تفریطی نیز در این زمینه بسیار است.
وی افزود: کنوانسیون های رفع تبعیض از زنان و... به این دلیل است که زنان را به مردان مشابه کنند؛ ولی یک نگاه دیگر بیان می کند که زن و مرد خلقت خدا هستند و برتری این دو جنس در تقوی و نگاه و رفتار و روش آنها است.
خزعلی بیان کرد: خطابات خداوند در قرآن بر اساس جنیست نیست و این خطابات بیشتر در زمینه دینی است و به جای بیان زن و مرد، برای بشریت تعیین تکلیف کرده است و تکالیف این دو را مشخص کرده است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهارکرد: نقش ویژه ای که نظام اسلامی در خصوص زنان مد نظر قرارداده است، نقش خاصی است که باید این نگاه به خوبی تبیین شود.
وی گفت: نقش زن، نقش پیامبران الهی است زیرا پیامبران الهی نیز به دنبال انسان پروری بودند؛ انسان ها در هر نماز، مربی گری خداوند را حمد می گویند و این نقش مهم بر عهده زنان قرارداده شده است زیرا زنان مربیان اصلی جامعه هستند.
وی افزود: زنان در مرتبه اول وقتی می توانند ...
[ مشاهده متن کامل خبر خطابات قرآنی جنسیتی نیست در تابناک ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن