تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820856663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات مصوبات سودی شورای پول و اعتبار/ نرخ سود تسهیلات ۲درصد کم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: شورای پول و اعتبار در نشست ویژه سودی خود تصمیم گرفت که نرخ سود تسهیلات مبادله ای از ۲۱درصد به ۲۰درصد و تسهیلات مشارکتی از ۲۴درصد به ۲۲درصد کاهش یابد، ضمن آنکه در این نشست با کاهش ۲درصدی سود سپرده ها موافقت شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، شورای پول و اعتبار در نشست ویژه سودی خود تصمیم گرفت که نرخ سود تسهیلات مبادله ای از 21 درصد به 20 درصد رسید.
همچنین اعضای شورای پول و اعتبار مصوب کردند که نرخ سود تسهیلات مشارکتی از 24 درصد به 22 درصد کاهش یابد.
شورای پول و اعتبار همچنین با توافق اخیر بانکی ها برای کاهش نرخ سود بانکی موافقت و مصوب کردند نرخ سود سپرده های یک ساله از 20 درصد به 18 درصد کاهش یابد.
در این نشست همچنین مصوب شد که نرخ سود سپرده های سه ماهه 10 درصد باقی بماند.
به گزارش تسنیم، درحالی چند ماه بعد از کاهش تورم سرانجام مدیران بانکی شورای پول و اعتبار رأی به کاهش نرخ سود بانکی دادند که ابتدای هفته رئیس جمهور به بانک مرکزی دستور داد نرخ سود غیردستوری کم شود.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری روز شنبه با حضور در جمع بانکی ها در بانک مرکزی بار دیگر از کاهش تورم به عنوان یکی از دستاوردهای اقتصادی دولت یازدهم نام برد و در ادامه گریزی به وضعیت سود بانکی زد؛ روحانی یک بار دیگر به کاهش نرخ سود بانکی به عنوان یکی از ضرورت های اقتصادی همزمان با کاهش تورم اشاره کرد.
...
[ مشاهده متن کامل خبر جزئیات مصوبات سودی شورای پول و اعتبار/ نرخ سود تسهیلات ۲درصد کم شد در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن