تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804838229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدول ارزشمندترین دروازه‌بان‌ های لیگ


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جدول ارزشمندترین دروازه‌بان‌ های لیگ
محسن فروزان گلر راه آهن با بسته نگه‌داشتن دروازه خود در سه بازی اخیر توانست خود را یک‌بار دیگر به جمع مدعیان صدر جدول ارزشمندترین دروازه بان لیگ برتر برساند. این اتفاق در حالی بود که فلاح‌زاده و بیرانوند هم در بازی‌های هفته بیستم درخشیدند.

به گزارش "ورزش سه"، از میان مدعیان ارزشمندترین دروازه بان های لیگ پانزدهم، محمدرشید مظاهری به دلیل محرومیت بازی اخیر ذوبی‌ها را از دست داد تا تعداد دروازه‌بان‌هایی که در تمام بازی‌ها حضورداشته‌اند به سه نفر تقلیل یابد.

نگاهی کلی به دروازه‌بان‌های لیگ می‌اندازیم و آمار مربوط به گلرها را در دو جدول اصلی و فرعی موردبررسی قرار می‌دهیم، دروازه‌بان‌هایی که در بیش از 60 درصد بازی‌های تیم خود به بازی رفته‌اند در جدول اصلی قرارگرفته‌اند.
اول – فرناندو ده خسوس؛ استقلال خوزستان



گلر برزیلی خوزستانی‌ها در بازی اخیر این تیم در برابر تراکتورسازان هم یک‌بار دروازه خود را از روی نقطه پنالتی بازشده دید، خسوس که در لیگ پانزدهم توانسته به‌خوبی برای تیمش بدرخشد و یکی از دروازه‌بان‌هایی باشد که در 20 بازی لیگ پانزدهم درون دروازه بایستد تاکنون تنها 9 بار اسیر مهاجمان حریف شده است، او که با 12 بار بسته نگه‌داشتن دروازه خود، رکورددار کلین شیت در لیگ برتر است یک‌بار هم پنالتی حریفان را مهار کرده تا درنهایت 4.5 امتیاز را از آن خود کند. خسوس از نظر میانگین زمانی نیز هر 200 دقیقه یک‌بار مغلوب بازیکنان حریف می‌شود. دوم – رشید مظاهری؛ ذوب‌آهن



مظاهری که از ابتدای لیگ جزء دروازه‌بان‌های صدر جدول به شمار می‌رود این هفته در تنها بازی خود در لیگ برتر به میدان نرفت، او که در بازی برابر استقلال اهوازی‌ها به دلیل محرومیت به میدان نرفت در رده دوم حضور دارد، او در 19 بازی خود 12 بار دروازه خود را بازشده دید و 11 بار هم کلین شیت کرده است، او 3 بار پنالتی حریفان را مهار کرده است و از نظر میانگین زمانی هر 142.5 دقیقه یک‌بار اسیر مهاجمان حریف می‌شود.
سوم – حامد فلاح زاده؛ سایپا



گلر نارنجی پوشان که در این هفته پس از بهبودی بازهم به میدان بازگشت و در بازی مقابل سپاهانی‌ها برای تیمش درخشید، او که بدون تردید بهترین بازیکن تیمش در این بازی بود یک‌بار موفق به مهار پنالتی شد تا دومین پنالتی خود را در لیگ مهار کند و تعداد بازی‌های خود را به 11 رساند. او در این بازی‌ها 7 گل دریافت کرد و در 5 بازی نیز دروازه خود را بسته نگه داشت تا کماکان در بین دروازه‌بان‌های بالانشین قرار داشته باشد. فلاح زاده هر 141.4 دقیقه یک‌بار دروازه‌اش بازشده است.
چهارم – محسن فروزان؛ راه‌آهن



گلر سیاه‌جامگان که در 10 بازی اول لیگ پانزدهم برای این تیم به میدان رفت پس از جدایی از جمع مشهدی‌ها این روزها با پیراهن راه‌آهن به میدان می‌رود و تاکنون توانسته دروازه این تیم را بسته نگه دارد، فروزان پس از درخشش در سیاه‌جامگان و اکنون راه‌آهن، تاکنون 13 بازی به میدان رفته و 5 بار اقدام به کلین شیت کرده است، فروزان هم از دروازه‌بان‌هایی است که مهار 3 پنالتی را در کارنامه خود دارد و از این نظر صدرنشین است.
... و دیگران علی‌رضا بیرانوند در بازی مهم هفته بین تیم‌های نفت و استقلال، در نهمین بازی خود به میدان رفت و توانست در بازی بدرخشد، او با مهار موقعیت‌های متعدد استقلالی‌ها در کسب سه امتیاز شاگردان منصوریان تأثیر بسزایی داشت.

علی‌رضا سلیمی نیز در دیدار فولادی‌ها مقابل پرسپولیس توانست از باز شدن بیشتر دروازه این تیم جلوگیری کند. او دریکی دو موقعیت فوق‌العاده توانست ضربات پرسپولیسی‌ها را مهار کند.

داوود نوشی صوفیانی که این روزها جانشین گئورگ گئورگیف شده است دربازی‌های برگشت موقعیت خود را در ترکیب این تیم تثبیت کرده است.

حامد لک، فرناندو ده خسوس و محمدرضا اخباری تنها دروازه‌بان‌هایی هستند که در تمام بازی‌های تیمشان حضورداشته‌اند.

الکساندر لوبانف، دروازه بان تیم پرسپولیس و سیاه‌جامگان پس از انجام سه بازی بالاخره توانست کلین شیت کند.

محمدرضا روشنگر، حامد لک، الکساندر لوبانف، محمدناصری و محسن فروزان دروازه‌بان‌هایی بودند که توانستند در هفته بیستم دروازه خود را بسته نگه‌دارند.
توضیح جدول: دروازه بان ها برای هر کلین شیت نیم نمره و به ازای هر مهار پنالتی یک امتیاز مثبت دریافت می کنند و بابت هر گل دریافتی نیم نمره منفی را در کارنامه خود ثبت می کنند.









17:20  1394/11/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن