تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819088923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مساجد زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: رییس رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید امامان جماعت و خدام و پایگاه ها تلاش کنند تا مساجد پایگاه فرهنگ و عبودیت باشند، گفت: مساجد باید زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات را فراهم کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی امروز (27 بهمن) در همایش مسجد و انقلاب اسلامی در بیرجند اظهار داشت: این همایش به منظور همت و همدلی بین نهادهای مرتبط با مسجد برگزار شده است و این جلسه نمادی است که تداوم یک راه بسیار خوب را نشان می دهد.
وی بیان کرد: این راه خوب همدلی بین نهادهای مرتبط با مساجد است و هم دلی و هماهنگی در امور مساجد یک ضرورت است و یکی از دغدغه های اصلی رهبر بوده و دلیل اصلی ایشان مبنی بر تشکیل مرکز رسیدگی به امور مساجد است.
رییس رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سه شورای مرتبط با مساجد در حال تشکیل شدن هستند، گفت: این نهادها مرتبط با مسجد فعالیت خواهند داشت و این سه شورا شامل شورای عالی مساجد، شورای حل اختلاف مساجد و مجمع خیرین مدرسه ساز است که این مجمع در خراسان جنوبی وجود ندارد.
حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه اگر نهادهای مرتبط با مسجد با هم هماهنگ باشند اتفاقات خوبی در مساجد خواهد افتاد، تصریح کرد: مسجد جایگاه بلندی دارد و بیش از 34 بار لفظ مسجد و مساجد در قرآن آمده است و در روایات از مسجد به عنوان خانه خدا ...
[ مشاهده متن کامل خبر مساجد زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند در خبرگزاری شبستان ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن