تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام 360 نفر از دانش آموزان به راهیان نور جنوب کشور


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، 360 نفر از دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان امروز در قالب 9 دستگاه اتوبوس به همراه یک دستگاه آمبولانس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
در این مراسم که با حضور مسدولان شهرستان انجام شد، به همراه هر دستگاه اتوبوس یک نفر بسیجی به عنوان راوی برای بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان و آشنایی بیشتر دانش آموزان با مناطق عملیاتی اعزام شدند.
سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند در حاشیه این مراسم گفت: دانش آموزان اعزامی از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار و منطقه عملیاتی فتح المبین بازدید خواهند کرد.
مسئول اردویی سپاه ناحیه نهاوند نیز بیان داشت: هدف از اعزام دانش آموزان مقطع دبیرستان آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهید و شهادت است.
سرهنگ الله یار کیانی افزود: دانش آموزان پس از آشنایی با فرهنگ شهیدان و بازدید از مناطق عملیاتی با حفظ حجاب و عفاف،عمل به تکلیف و راه شهیدان را که همان امتداد خط سرخ کر بلاست ادامه خواهند داد.
انتهای پیام/
[ مشاهده متن کامل خبر اعزام 360 نفر از دانش آموزان به راهیان نور جنوب کشور در خبرگزاری بسیج ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن