تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803039145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت‌های انتخاباتی درفضای مجازی با جدیت رصد می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی؛
فعالیت‌های انتخاباتی درفضای مجازی با جدیت رصد می‌شود

نشست رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی


شناسهٔ خبر: 3558540 - سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
استانها > خراسان شمالی

بجنورد - رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: فعالیت نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها در فضای مجازی با جدیت رصد و با متخلفین برخورد می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم نوروزیان ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: رسانه‌ها با اطلاع رسانی درست ودقیق بایستی شرایط خوبی را برای حضور حداکثری و شور ونشاط انتخاباتی در استان فراهم کنند. وی گفت: خوشبختانه رسانه‌های استان از زمان آغاز فرایند انتخابات تاکنون فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌اند که منجر به ایجاد فضایی آرام و دور از هرگونه تنش در استان شده است. به گفته نوروزیان عقلانیت رسانه‌ها یکی دیگر از عوامل ایجاد کننده فضایی آرام و رقابتی در استان است. وی تاکید کرد: با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته خوشبختانه نخب‌گان، احزاب و فعالان جریان‌های سیاسی برای حضور موثر و پررنگ در انتخابات آمادگی لازم را دارند. وی همچنین با تاکید بر این که فعالیت نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی با جدیت کنترل می‌شود تصریح کرد: در فضای مجازی فعالیت‌ها تحلیل محتوایی می‌شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و توهین از سوی نامزدهای انتخاباتی یا طرفداران آن‌ها، طبق قانون با نویسندگان و منتشرکنندگان مطالب برخورد می‌شود.

اعلام اسامی نهایی نوروزیان همچنین از اعلام نهایی اسامی نامزدهای انتخاباتی در ۲۸ بهمن ماه جاری خبر داد و گفت: نامزدهای انتخاباتی از ۲۹ بهمن ماه تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند فعالیت‌های تبلیغاتی خود را ادامه دهند. وی یاد آور شد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت کشور که با تایید شورای نکهبان رسیده است، هیچ  نامزد جدیدی به جمع تاییدصلاحیت شدگان خراسان شمالی افزوده نشد. نوروزیان با بیان اینکه تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس هفتم دراین استان ۶۱ نفر است، تصریح کرد: شورای نگهبان داور نهایی است و همه باید با تمکین به قانون، در راستای شرکت فعالانه در انتخابات و ایجاد فضای آرامش برای برگزاری حماسه هفتم اسفندماه امسال حرکت کنند. به گفته وی، تعداد تایید صلاحیت شدگان در حوزه‌های انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم ۳۴ نفر، درحوزه انتخابیه اسفراین ۱۹و حوزه انتخابیه شیروان ۱۰ نفر است که پیش از این نیز این آمار پس از تایید شورای نگهبان از سوی هئیت نظارت بر انتخابات استان اعلام شده است. رئیس ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در خراسان شمالی ۶۲۴ هزار و ۳۰۰ نفر واجد شرایط رای هستند که از این تعداد ۱۶ هزار نفر را رای اولی‌ها تشکیل می‌دهند. وی گفت: امسال فرایند اخذ رای در ۸۲۵ شعبه با ۱۴ هزار نفر نیروی درگیر با انتخابات در استان صورت می‌گیرد. معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: استفاده از شناسنامه دیگران در هنگام اخذ رای ممنوع و شرکت کنندگان بایستی حتما کارت ملی یا شماره ملی را همراه داشته باشند.   افزایش نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در استان رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی همچنین از افزایش داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان خبرداد و گفت: در آخرین روز از مهلت جابجایی داوطلبان خبرگان رهبری، یک نفر از داوطلبان استان تهران به خراسان شمالی انتقال یافت و به این ترتیب آیت الله حبیب الله مهمان نواز و حجت الاسلام والمسلمین حمید حوالی شهریاری دو نامزد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی هستند که با یکدیگر رقابت خواهند کرد. ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات نوروزیان اظهار داشت: تلاش شده است تا با برگزاری جلسات متعدد و تشویق گروه‌های سیاسی، نخب‌گان و احزاب سیاسی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو محقق شود. وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: هندسه نظام اسلامی هم انتقاد، هم تذکر و هم حمایت از مسئولان نظام و دولت است و همه باید با تمکین به قانون، نظر و رای خود را با حضور در پای صندوق و دادن رای به نامزدهای مورد نظر خود، اعمال کنند.

قدردانی از همه داوطلبان نوروزیان از تمامی کسانی که در صحنه رقابت‌های انتخاباتی حضور یافته و چه تایید صلاحیت شده و چه کسانی کسانی که صلاحیت آنان تایید نشده است، تشکر و قدردانی کرد و گفت: این‌ها از نخب‌گان سیاسی استان بوده‌اند که با گذشتن از پست و مسئولیت خود و برای انجام تکلیف پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند. رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی همچنین از زمینه سازی و انجام مقدمات لازم برای برگزاری جلسات مناظره نامزدهای انتخاباتی در دانشگاه‌ها خبرداد و گفت: امیدواریم با برگزاری این جلسات و دعوت از نامزدها وحتی مردم علاقمند به حضور در این جلسات، نامزدهای مجلس دهم، نظرات و برنامه‌های خود را برای مردم و دانشجویان تبیین و زمینه رقابت سالم انتخاباتی را برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو فراهم کنند. برخورد با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی در فضای انتخاباتی معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در مورد امنیت ستادهای انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مراسمات سخنرانی و تجمعات قانونی تاکید کرد: با کسانی که به هر نحوی در راستای برگزاری انتخابات قانون شکنی و یا در نظم و آرامش فضای انتخاباتی خللی ایجاد کنند، از هر حزب و گروه و هرجریانی که باشند به شدت برخورد خواهد شد. وی اظهار امیدواری کرد که با فضای سالم سیاسی موجود و رقابت داوطلبان در چارچوب قانون شاهد برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه امسال با حضور حداکثری مردم فهیم استان در پای صندوق‌های رای باشیم.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن