تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813247860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی پرسپولیسی ها خواب بودند!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
وقتی پرسپولیسی ها خواب بودند!




تصاویر بازیکنان پرسپولیس در مراسم واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به این باشگاه نشان دهنده کمبود خواب در بین بازیکنان این تیم است.





تابناک ورزشی: همین چند هفته پیش بود که بعد از یکی از شکست های پرسپولیس در لیگ برتر پیشکسوتان این تیم از مهدی طارمی به دلیل حضور در سانس پایانی یکی از فیلمهای سینمایی و بیدار بودن وی تا پاسی از شب به شدت انتقاد کردند.

حتی در این باره محمود خوردبین هم در گفت و گویی مدعی شد که طارمی می داند شب زنده داری خوب نیست. در همین گیرو دار تعدادی از پیشکسوتان این تیم اعلام کردند که شب زنده داری در پرسپولیس فقط مختص طارمی نیست و تمامی بازیکنان این تیم خیلی دیر می خوابند.

اگر چه پرسپولیس این روزها با برانکو به خوبی بازی می کند و خودش را در جمع مدعیان قرار داده اما حتی طرفداران دو آتشه این تیم هم به خوبی می دانند که شب زنده داری بازیکنان تمامی ندارد و آنها این روش را جزئی از زندگی خود کرده اند.

روز گذشته مراسم واگذاری دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار شد و با وجود اینکه پرسپولیسی ها ساعت 10 به ای مراسم آمده بودند اما کاملا مشخص بود که چهره بازیکنان این تیم خواب آلود است و آنها به دلیل نخوابیدن مرتب در حاشیه مراسم چرت می زدند! به تصاویر زیر دقت کنید:


وقتی پرسپولیسی ها خواب بودند!



وقتی پرسپولیسی ها خواب بودند!



وقتی پرسپولیسی ها خواب بودند!









تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن