تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820717314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاورد برجام کمتر از دفاع مقدس نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار قزوین: دستاورد برجام کمتر از دفاع مقدس نیست استاندار قزوین گفت: دستاورد برجام کمتر از دفاع مقدس نبود و به لطف انسانهای دانشمند، متعهد و دلسوز با هدایت رهبری، همت ملتی مقاوم موفقیتی دیگر برای کشور رقم خورد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ بهمن ساعت 09:08

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، فریدون همتی روز گذشته در همایش فرصت های پس از برجام و مراسم تجلیل از دانشمند هسته ای دکتر صالحی که در ورزشگاه الغدیر قزوین برگزار شد، گفت: دکتر صالحی سردار عرصه دولت، تیم هسته ای است که دولتمردان و مردم به وجود این شخصیت افتخار می کنند.   وی افزود: با توسل به دعای رهبری، تدبیر و عقلانیت ریاست جمهور، بهترین فرزندان این مرز و بوم در صحنه نبردی سخت ودشوار توانستند دستاورد بزرگی برای نظام، رهبری و ملت به ارمغان آوردند و یک تیم کوچک اما پرتوان توانست با تکیه بر عقلانیت و علم موفق عمل کند.
 
 
استاندار قزوین تصریح کرد: این دستاورد کمتر از دفاع مقدس نبود و به لطف انسانهای دانشمند، متعهد و دلسوز با هدایت رهبری ، همت و انسجام و همبستگی ملتی مقاوم موفقیتی دیگر برای کشور رقم خورد و حقانیت ملت به اثبات رسید.
 
 
 
تعامل بین المللی ایران بیشتر می شود
 
 
 
همتی گفت: دشمنی که حتی بدنبال حذف علوم شیمی و فیزیک از کتب درسی ما بود و با بهانه هسته ای در صدد تحقیر ملت ما بود تا نظام را زمین گیر کند و با کودتا، تحریم، و همه ابزارها به جنگ ما آمده بود در این مذاکرات تسلیم شد و نتوانست حقانیت را نادیده بگیرد.
 
 
استاندار قزوین یادآورشد: تیم مذاکره کننده با اتکا به شهدای هسته ای، عقلانیت و هدایت رهبر با عقلانیت گام برداشت و دشمن را خلع سلاح کرد و مسیر برجام به گونه ای شد که هم دانش هسته ای ما را پذیرفتند و هم ۱۲ قطعنامه علیه ایران لغو شد.
 
 
وی اضافه کرد: با این مذاکرات پرونده جمهوری اسلامی ایران از روی میز کنار رفت و تحریم برطرف و حضور کشورمان در بازارهای بین المللی پذیرفته شد و قطعنامه ها در چاله های تاریخی دفن و روی آن سیمان ریخته شد.
 
 
همتی گفت: هر چقدر از تیم مذاکره کننده، رهبری، دولت و خانواده شهدا تجلیل شود حق مطلب را ادا نکرده ایم و امروز وظیفه خود می دانیم از دانشمند صالح این دیار و شخصیت برجسته ایران اسلامی دکتر صالحی تجلیل کنیم.
 
 
استان قزوین برای شرایط پسابرجام بسترسازی کند
 
 
استاندار بیان کرد: در فضای پسابرجام شاهد حضور سفرا و هیئت های خارجی متعددی هستیم که مدیران استان باید خود را برای این شرایط آماده کنند تا بتوانیم از این فرصت استفاده مطلوبی داشته باشیم.
 
 
همتی تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شرایط پسابرجام باید بستر لازم را مهیا کنیم و با تقویت جایگاه استان در رده کشوری به صادرات استان رونق دهیم و نشاط کسب و کار را بیشتر کنیم.
 
 
وی اضافه کرد: با تکیه بر توانمندی های داخلی امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت ها برای بهبود فضای کسب و کار استفاده کنیم.
 
 
استاندار بیان کرد: مردم ایران بی نظیر هستند و این موضوع رسالت ما را سنگین می کند تا همه تلاش خود را برای خدمت بی منت به مردم بکار گیریم.
 
 
همتی گفت: مردم بصیر ما با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با رهبری و نظام تجدید بیعت کردند و امیدواریم این حرکت مقدمه حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه باشد و بتوانیم با مشارکت گسترده مردم انتخاباتی باشکوه، قانونمند، شکل بگیرد و در تاریخ ماندگار شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن