تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819088920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

السیسی: موضع ما حمایت از راه حل صلح آمیز بحران سوریه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از القدس العربی، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در گفتگو با مجله "جان افریک" بر موضع ثابت کشورش مبنی بر حمایت از حل صلح آمیز بحران سوریه و حفظ تمامیت ارضی و عدم فروپاشی نهادهای این کشور تاکید کرد.
وی افزود بازسازی سوریه نیازمند صدها میلیارد دلار است و مانند لیبی نمی توان اجازه داد که گروههای تروریستی در این کشور توسعه یابند، زیرا در این صورت تهدیدی برای کل منطقه به شمار می رود.
رئیس جمهور مصر گفت ما برای مدتی طولانی بحران سوریه را رها کرده بودیم و امروز اوضاع در این کشور به شدت پیچیده شده است.اگر ما دو سال پیش راه حلی برای بحران سوریه می یافتیم امروز شاهد این اوضاع نبودیم.
السیسی در پاسخ به سؤالی درباره موضع مصر در قبال دخالت ناتو علیه داعش در لیبی که اخیرا مطرح شده است گفت ما نمی توانیم در لیبی دخالت کنیم، هنوز همه راه حلها بررسی نشده است، و مردم لیبی به وضوع تمایل خود برای دخالت نظامی در کشورشان را نشان نداده اند. راه حل نظامی باید آخرین راه حل درلیبی باشد.
السیسی درباره آینده روابط مصر با ترکیه و امکان گفتگو بین دو کشور گفت ...
[ مشاهده متن کامل خبر السیسی: موضع ما حمایت از راه حل صلح آمیز بحران سوریه است در خبرگزاری تسنیم ]
السیسی: موضع ما حمایت از راه حل صلح آمیز بحران سوریه است






دوشنبه ، ۲۶بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن