تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821221078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید از روستاهای قرچک/کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبری مهر از سفر یکروزه معاون رییس جمهور؛
بازدید از روستاهای قرچک/کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه

قرچک


شناسهٔ خبر: 3557717 - دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
استانها > تهران

قرچک-سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور در سفر یکروزه خود به قرچک علاوه بر کلنگ زنی، افتتاح و بازدید از چند پروژه، در جشن انقلاب اسلامی شرکت کرد. به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان قرچک روز دوشنبه یک میهمان ویژه داشت و سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور با حضور در این شهرستان از برخی روستاهای این شهرستان بازدید کرد. معاون رییس جمهور در بدو ورود به شهرستان قرچک، مورد استقبال جمعی از مسئولان و مدیران شهرستان قرار گرفت و سفر یک روزه خود به قرچک را آغاز کرد. بازدید از پروژه های مختلف روستایی در قرچک رضوی در اولین گام از تعدادی از پروژه های در دست احداث شهرستان قرچک در روستاها بازدید به عمل آورد و دستورات و توصیه های لازم را برای تسریع در انجام این پروژه ها صادر کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور با حضور در روستاهای محمدآباد و ولی آباد قرچک، از برخی پروژه های در دست اجرای این روستاها بازدید کرد. کلنگ ساخت درمانگاه روستای قشلاق دوم با حضور معاون رییس جمهور بر زمین زده شد پروژه های زهکشی و فاضلاب روستای محمدآباد و آرامستان روستای ولی آباد از جمله پروزه های مورد بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور بود. همچنین رضوی در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان قرچک، خیابانی که در روستای قشلاق اول به نام "شهید منصور ستاری" نامگذاری شده را افتتاح کرد.

کلنگ ساخت درمانگاه روستای قشلاق دوم از جمله برنامه های دیگر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور بود که تکمیل و راه اندازی آن کمک شایانی را به بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی مردم این روستا می کند. حضور در جشن بزرگ انقلاب در قرچک حضور در جشن انقلاب مهم ترین برنامه سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور بود که با حضور مسعود مرسل پور فرماندار قرچک و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد. رضوی در این مراسم با اشاره به توجه جدی دولت به روستاها اظهار داشت: دولت یازدهم تمام تلاش خود را برای رونق و توسعه هر چه بیشتر روستاها به کار گرفته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در این مراسم با ارائه تعریفی از اقتصاد مقاومتی ادامه داد: دولت تلاش دارد تا موضوع اقتصاد مقاومتی را در روستاها پیاده کند. در این مراسم بخشی از توانمندی و ظرفیت های روستاییان شهرستان قرچک به معرض نمایش درآمد و برنامه های فرهنگی و هنری در حضور معاون رییس جمهور اجرایی شد. اجراهای هنری و فرهنگی، مسابقه طناب کشی، تجلیل از خانواده های معظم شهید الله بخش زارعی و شهید علیرضا مولایی، تجلیل از شورای اسلامی این روستا، تجلیل از کشاورز و دامدار نمونه و بانوی فعال روستا از جمله برنامه هایی بود که در حاشیه جسن انقلاب و در حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری برگزار شد. گفتنی است برنامه جشن انقلاب با مشارکت ادارات، نهادها و ارگان های مختلف شهرستان قرچک همزمان با سفر معاون رییس جمهور اجرایی شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن