تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803971423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله ملک‌حسینی: پیروی از ولایت فقیه و انتخاب اصلح راه برون‌رفت جامعه از مشکلات است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آیت‌الله ملک‌حسینی:
پیروی از ولایت فقیه و انتخاب اصلح راه برون‌رفت جامعه از مشکلات است
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیروی از منویات حکیمانه ولی فقیه زمان و انتخاب اصلح در انتخابات آینده مسیر برون‌رفت جامعه از مشکلات فراهم می‌شود.

خبرگزاری فارس: پیروی از ولایت فقیه و انتخاب اصلح راه برون‌رفت جامعه از مشکلات است



به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان لنده با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی و پیروزی آن در برابر طاغوت و مستکبران زمان برای شکوفایی ظرفیت‌های انسانی در جامعه بوده است. وی افزود: مستکبران هیچ‌گاه نمی‌خواستند شاهد رشد و شکوفایی ظرفیت‌ها و استعدادهای ملت ایران باشند. نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انقلاب اسلامی، آزادی، حریت و انسانیت را به ملت ایران برگرداند و اتحاد و همدلی ملت را برای رشد و شکوفایی فراهم ساخت. آیت‌الله ملک‌حسینی یادآور شد: امام خمینی (ره) با تعریف انسانیت در قالب انقلاب اسلامی، ملت را به سمت نور و رسیدن به بصیرت و شکوفایی در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی رهنمون ساخت.

وی در ادامه با اشاره به اثرات تفرقه در جامعه خاطرنشان کرد: با ایجاد تفرقه در جامعه شاهد فروپاشی نظام انسان‌ها و ایجاد محرومیت‌ها در جامعه خواهیم بود. نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محرومیت ما ناشی از تفرقه‌ها بوده و با نهادینه شدن این محرومیت‌ها و تهمت‌ها و افتراها، عقب‌ماندگی فرزندان استان را شاهد بوده‌ایم. آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: تفرقه تمام استعدادها و ظرفیت‌های استان را به هدر خواهد داد. وی در ادامه به ضرورت پیروی از ولایت فقیه و اهل‌بیت (ع) اشاره و یادآور شد: دنیای امروز بدون اهل‌بیت (ع) چیزی جز جنگ و خونریزی و تفرقه را تجربه نخواهد کرد. آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: در حادثه‌ها و عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و در امور مختلف دیگر اگر به احادیث و روایات اهل‌بیت (ع) رجوع شود و از روی تعصب سخن نگوییم می‌توانیم بر همه مشکلات و بحران‌ها مسلط شویم. وی افزود: حریت اهل‌بیت (ع) ترجمان و تفسیر قرآن بوده و انقلاب و نظام اسلامی ایران با تکیه بر همین امر در مقابل حوادث و توطئه‌ها ایستادگی کرده است. نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده که با حاکمیت سالم‌ترین، پاک‌ترین، مقاوم‌ترین، عالم‌ترین و باهوش‌ترین و سیاست‌مدارترین فرد در جامعه محقق شده است. آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: اگر چنین مدیریتی در رأس جامعه ما حاکم است پس چرا فقر و مظلومیت، بیکاری، رانت‌خواری، فساد و تباهی و ... در جامعه ما وجود دارد؟ وی ادامه داد: طرح انقلاب اسلامی برای آینده ایران زیباترین طرح بوده و دیدیم هرگاه و در هر صحنه و عرصه‌ای از چنین ولایتی پیروی کردیم موفق و پیروز بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آرمان انقلاب صداقت، امانت‌داری، خضوع و تواضع همراه با حفظ حریم بوده است. وی افزود: ما آنگونه باید به پیروی و تبعیت از ولایت فقیه همت نداشته‌ایم و امروز ثمره‌اش مشکلاتی است که در جامعه ما وجود دارد. آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به وجود برخی اختلافات درون جامعه گفت: هرگاه اختلاف سراغ ما آمد و از آرمان‌ها و اهداف عالیه انقلاب دور شدیم ذلت و خواری را یدک کشیدیم. وی در ادامه به حضور و مشارکت مردم در دفاع از ولایت فقیه اشاره و گفت: راهپیمایی 22 بهمن در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب بوده و ملت ایران با هوشیاری و بصیرت حماسه‌ای باشکوه از خود در این روز به یادگار گذاشته‌اند. نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان رهبری یکی از نهادهای مؤثر و با اهمیت در کشور ما بوده که در عرصه‌های مختلف حفاظت و حراست از انقلاب را بر عهده داشته و دارد. وی افزود: خبرگان رهبری نهادی است که بعد از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با انتخاب رهبر جامعه بیش از یک ربع قرن ایستادگی در برابر دشمن را به همراه داشته است. آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: اگر اختلافات درونی را کنار بگذاریم و مثل همیشه یکپارچه و با حضور منسجم در پای صندوق‌های رأی حضور یابیم بی‌شک آینده بهتری را برای نظام و انقلاب رقم خواهیم زد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: بی‌حرمتی و بی‌احترامی به مردم و آبروی آنها در ایام انتخابات از هیچ‌کس و هیچ جایگاهی قابل قبول نخواهد بود. نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند "مجلس در رأس همه امور است". وی یادآور شد: همین جمله امام (ره) جایگاه و اهمیت مجلس را برای ما روشن می‌سازد و باید بدانیم که تنها راه برون‌رفت از مخمصه‌ها و مشکلات موجود حضور در پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح خواهد بود. آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: اگر نماینده اصلح را به مجلس بفرستیم جامعه‌ای اصلح نیز خواهیم داشت و در این راستا باید منویات مقام معظم رهبری و ویژگی‌های مد نظر ایشان را ملاک گزینش و انتخاب اصلح خود قرار دهیم. وی یادآور شد: در ایام انتخابات رعایت اخلاق انتخاباتی لازم و ضروری بوده و هیچ کس حق توهین به نامزدها و یا طرفداران آنها را ندارد. آیت‌الله ملک‌حسینی در پایان افزود: انتخابات ارزش آن را ندارد که دین خود را برای آن خراب کنیم بلکه با رعایت اصول انتخاباتی، ضمن حفظ دین خود انتخاباتی سالم و پر شور را خواهیم داشت.

94/11/26 - 15:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن