تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820482372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الحاقیه‌ای برای دو برابر شدن قرارداد مالی امیری


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: الحاقیه‌ای برای دو برابر شدن قرارداد مالی امیری
این روزها مهاجم ملی پوش نفت یکی از سوژه های جالب توجه اردوی این تیم بحران زده قلمداد می شود.
به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری از آن دست بازیکنان نفت است که در هفته های گذشته مورد توجه ویژه رسانه ها قرار گرفته به خصوص ماجرای جدایی او و حضورش در یک باشگاه چینی. در شرایطی که امیری یکی از بازیکنان خوب نفت مقابل استقلال بود بعد از بازی نسبت به کم بودن مبلغ قراردادش با باشگاه انتقاداتی انجام داد که همین صحبت ها با واکنش جالب مدیرعامل نفت روبرو شد تا پرده از الحاقیه قراردادی برداشته شود که خود ملی پوش نفت هم از آن بی خبر است!


قنبرزاده در واکنش به انتقاد امیری راجع به قرارداد مالی امیری مدعی شد الحاقیه ای برای قرارداد مالی این بازیکن در هیات مدیره باشگاه به تصویب رسیده که پرداختی باشگاه در این فصل به وحید امیری را دو برابر می کند. این الحاقیه که عجیب ترین اتفاق ممکن در فوتبال حرفه ای ایران محسوب می شود در حالی برای قرارداد بازیکن نفت در نظر گرفته شده که به نظر می رسد خود وحید امیری از آن بی اطلاع باشد ضمن این که بنا به اذعان مدیرعامل باشگاه در سازمان لیگ هم به ثبت نرسیده است!


البته این برای اولین بار نیست که شاهد چنین الحاقیه هایی در باشگاه نفت هستیم چون همین یکی ، دو ماه پیش در ماجرای پیوستن علیرضا بیرانوند به پرسپولیس هم نفتی ها به یکباره قراردادی جدید از گلر ملی پوش خود را در سازمان لیگ رو کرده و به ثبت رساندند که مانع پیوستن این بازیکن به سرخپوشان پایتخت شد. با رو شدن الحاقیه مالی جدید برای وحید امیری هنرنمایی مدیران نفت به رخ کشیده شد تا شاهد اتفاقات تازه ای در مدیریت حرفه ای فوتبال ایران باشیم! الحاقیه ای که می تواند جرقه اتفاقات بیشتری در اردوی نفت را بزند.


تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 15 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن