تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تور جهانی والیبال ساحلی کیش/ژاپن، ترکیه و نروژ به ایران باختند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تور جهانی والیبال ساحلی کیش/ژاپن، ترکیه و نروژ به ایران باختند ورزش > دیگر ورزشها - تیم والیبال ساحلی ایران در مرحله مقدماتی تور انتخابی والیبال ساحلی نتایج بسیار خوبی به دست آوردند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرحله انتخابی تور جهانی والیبال ساحلی صبح روز دوشنبه به میزبانی جزیره کیش برگزار شد. در نخستین بازی از این مرحله تیم های ایران و ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی را لاجوردی پوشان با نتیجه دو بر صفر به نفع خودشان به پایان رساندند. بهنام توکلی و آرش وکیلی بازیکنان ایران در این مسابقه بودند.
در دومین بازی هم ایران به مصاف ژاپن رفت. در این بازی اما داستان کمی متفاوت بود. هم تیم ایران قوی بود و هم اینکه ژاپنی ها با تیم دوم خودشان در این مسابقه شرکت کرده بودند. ترکیب رضا نائینی و بهمن قلی پور باعث شد تا ژاپنی ها حرفی برای گفتن نداشته باشند و دو ست را با نتایج 21-11 و 21-12 به ایران واگذار کنند. پس از پایان این مسابقه نائینی گفت: «ژاپنی ها تیم خوبی بودند با اینکه تیم دوم شان بود اما ما راحت بردیم.ما یک بازی دیگه با تیم اول آسیا یعنی چین داریم که امیدواریم آن را هم مثل بازی با ژاپن در بیاوریم.»
این در حالی است که کسری غفوری دبیر سازمان ساحلی هم درباره این مسابقات گفت: «حداقل یک تیم از ایران از جدول مقدماتی به حدول اصلی صعود می کند.امیدوار هستیم که بچه ها بهترین نتایج را بگیرند.»
در بازی سوم تیم ایران مقابل ترکیه قرار گرفت. ترک ها که عملکرد خوبی در این دیدار داشتند ست اول را به راحتی از ایران گرفتند. با این حال کار آنها برای ست دوم سخت شده بود و شهرام قاسم خواه و امیر شوشتری زاده پا به پای ترکیه ای ها پیش می رفتند. آنها توانستند ست دوم را به نفع خودشان به پایان برسانند تا بازی به ست سوم کشیده شود. با شروع ست سوم بازیکنان ایران عملکرد بهتری داشتند و توانستند در یک بازی هیجانی با نتیجه 18-16 از سد حریف قدرتمند خودشان عبور کنند.
پس از این بازی امیر شوشتری زاده درباره این مسابقه گفت: «معمولا تیم های اول هیجان دارند و تحت تاثیر جو مسابقات هستند.ما تیم ترکیه را میشناختیم و با خو باوری شکست شان دادیم.»
اما در آخرین بازی از مرحله انتخابی تیم ایران با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی مقابل تیم نروژ قرار گرفت. بچه ها کار چندان سختی در ست اول نداشتند و موفق شدند با نتیجه 21-13نروژ را شکست بدهند. اتفاقی که در نیمه دوم هم افتاد و نمایندگان ایران توانستند با نتیجه 21-15 حریف خودشان را شکست بدهند. 252 43    

کلید واژه ها: والیبال -




دوشنبه 26 بهمن 1394 - 12:55:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن