تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820248286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف: انشالله استقلال و پرسپولیس در جهان بدرخشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


قالیباف: انشالله استقلال و پرسپولیس در جهان بدرخشند ورزش > مدیریت ورزش - شهردار تهران گفت که شهرداری روی فوتبال در جنوب شهر سرمایه گذاری کرده است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مراسم بهره برداری از دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، حرف هایی زد. او البته ابتدا بحث را غیر فوتبالی شروع کرد و گفت: «چه شهروندی که از امکانات مالی برخوردار است و چه اشخاصی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند، حتی بدون سوار شدن به ماشین، حتماً می‌توانند به یک محل ورزشی دست پیدا کنند.»
او گفت که تهران نزدیک به 800 زمین چمن دارد و تعداد زیادی از سالن های کشتی هم به بهره برداری رسیده اند. قالیباف توضیح داد که شهرداری از 7 سال قبل تصمیم گرفت زمین های خاکی را تبدیل به زمین چمن کند. او همچنین به ساخت ورزشگاههای 10 و 15 هزار نفری اشاره کرد و گفت: «حس کردیم جای چنین ورزشگاههای در تهران خالی است.» قالیباف همچنین گفت پس از صحبت هایی که با پیشکسوت های فوتبال داشتند متوجه شدند باید در جنوب شهر سرمایه گذاری کنند چرا که عمدتاً بازیکنان از زمین‌های خاکی جنوب شهر در فوتبال کشور تاریخ‌ساز شده‌اند.
او سپس درباره واگذاری این دو ورزشگاه به سرخابی ها گفت: «این دو ورزشگاه با این اولویت ساخته شده و به تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اهدا شد و مطمئناً خستگی از تن آنهایی که این دو ورزشگاه را ساختند درمی‌آید، البته به این شکل که روزی این دو باشگاه تیم‌هایشان در این دو ورزشگاه تمرین و بازی کنند. من به همه کسانی که این دو استادیوم را ساختند خداقوت می‌گویم و از همه آنها کمال تشکر را دارم.»
قالیباف حرف های خود را اینطور به پایان رساند: «می‌خواهم بگویم شهرداری تهران به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی است و نهادی که وابسته به مردم است، آماده است تا این دو تیم محبوب شهر تهران را که طرفداران زیادی دارد، حمایت کند و در این مسیر هر کاری که بتوانیم انجام دهیم، آن را پیاده خواهیم کرد. استقلال و پرسپولیس نه در کشور، بلکه در آسیا و جهان انشاءالله بدرخشد.»
252 43  

کلید واژه ها: باشگاه استقلال - باشگاه پرسپولیس -




دوشنبه 26 بهمن 1394 - 12:28:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن