تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سیاسی، امنیتی گلستان خبر داد تغییر حوزه انتخابیه 7 نامزد انتخابات مجلس در گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سیاسی، امنیتی گلستان خبر داد
تغییر حوزه انتخابیه 7 نامزد انتخابات مجلس در گلستان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گلستان از تغییر حوزه انتخابیه هفت نفر از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهلت قانونی آن خبر داد.

خبرگزاری فارس: تغییر حوزه انتخابیه 7 نامزد انتخابات مجلس در گلستان



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‎اصغر طهماسبی اظهار کرد: طبق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام نامزدها می‎توانند فقط برای یکبار تا 15 روز قبل از زمان اخذ رأی، درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود را به وزارت کشور یا مرکز حوزه انتخابیه‎ای که در آن ثبت‎نام کرده‎اند، اعلام کنند. وی ادامه داد: پس از ارسال مدارک، هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه جدید موظف است ظرف دو روز پس از دریافت درخواست، نسبت به رسیدگی صلاحیت نامزدها اقدام و مراتب را به هیئت نظارت استان اعلام کنند. رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود: پس از آن نیز هیئت مرکزی نظارت و شورای نگهبان به صورت همزمان نظر خود را پیرامون انتقال نامزدها از حوزه انتخابیه‎ای به حوزه دیگر اعلام می‎کنند که بر همین اساس در استان گلستان و مهلت قانونی مجموعا هفت انتقال در حوزه انتخابیه صورت گرفته است. طهماسبی تصریح کرد: دو نفر از حوزه انتخابیه تهران به حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، یک نفر از حوزه انتخابیه تهران به حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‎تپه، یک نفر از حوزه انتخابیه تهران به گرگان و آق‎قلا چهار نامزدی هستند که به لیست کاندیداهای استان گلستان اضافه می‎شوند. وی اضافه کرد: همچنین یک جابه جایی درون استانی داشتیم که دو نفر از حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر به حوزه گرگان و آق‎قلا منتقل شده و پیش از این نیز دو نفر از استان گلستان و حوزه‎های انتخابیه رامیان و آزادشهر و گرگان و آق‎قلا، به ترتیب به خراسان‎رضوی و تهران منتقل شده بودند. رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: 27 بهمن اسامی نهایی و قطعی نامزدها توسط وزارت کشور به استان‎ها اعلام و یک روز پس از آن از طریق فرمانداران حوزه‎های انتخابیه منتشر خواهد شد.

94/11/26 - 09:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن