تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با شرکت 180 نفر صورت گرفت برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در ریگان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با شرکت 180 نفر صورت گرفت
برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در ریگان
برای دومین‌بار در شرق استان کرمان دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی شهرستان ریگان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در ریگان



به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، ظهر امروز برای دومین‌بار در شرق استان کرمان دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی شهرستان ریگان در حاشیه بلندترین تپه‌های شنی دنیا برگزار شد.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: برای دومین‌بار به‌منظور شناسایی آداب و رسوم شهرستان و احیای بازی‌های بومی محلی این جشنواره در بلندترین تپه‌های شنی ایران در ریگان برگزار شد.
حسن رستمی اظهار داشت: در این جشنواره بیش از 180 دانش‌آموز دختر و پسر بازی‌های بومی محلی و سنت‌های فراموش شده ریگان را با حضور کارشناسان احیا کردند.
وی بیان داشت: این جشنواره سال گذشته با حضور دانش‌آموزان پسر برگزار شد و امسال به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) دانش‌آموزان دختر نیز حضور داشتند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ریگان تصریح کرد: این بازی‌های بومی محلی شهرستان با هماهنگی کارشناسان در کتابچه‌ای تدوین و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
وی گفت: همچنین امروز جشنواره غذاهای محلی با موضوع از مزرعه تا سفره در شهرستان ریگان برگزار شد و در این جشنواره دانش‌آموزان غذاهای کاملا سنتی شهرستان را احیا و به نمایش گذاشتند.
رستمی خاطرنشان کرد: در این جشنواره بیش از 130 غذای محلی شهرستان توسط دانش‌آموزان تهیه و در پایان به نفرات بر تر هدایایی اهدا شد.

94/11/25 - 16:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن