تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798123427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاحبه فارس با معاون باشگاه نفط الوسط عراق: واکنش کرار طبیعی اما زشت بود/داور زمان مناسبی برای اخراج انتخاب نکرد!


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مصاحبه فارس با معاون باشگاه نفط الوسط عراق:
واکنش کرار طبیعی اما زشت بود/داور زمان مناسبی برای اخراج انتخاب نکرد!
معاون باشگاه نفط الوسط گفت: اخراج کرار درست بود اما داور این صحنه شتاب‌زده عمل کرد. او می‌توانست کمی صبر کند تا خشم بازیکن فروکش کند سپس کارت قرمز را نشان دهد.

خبرگزاری فارس: واکنش کرار طبیعی اما زشت بود/داور زمان مناسبی برای اخراج انتخاب نکرد!



به گزارش خبرگزاری فارس، نفط الوسط تیمی که جاسم کرار بعد از فسخ قرارداد با استقلال با آن قرارداد بست دو روز پیش در رقابت‌های لیگ برتر عراق مقابل السماوه صف‌آرایی کرد. این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع یاران کرار در جریان بود که یکی از هواداران نوجوان السماوه به داخل زمین بازی آمد و از پشت ضربه‌ای را به کرار وارد کرد در مقابل کرار نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد و این هوادار نوجوان را مورد ضرب و شتم قرار دارد. داور بازی که در نزدیک صحنه حاضر بود سریعا کارت قرمز را به کرار نشان داد که خشم او را دوچندان کرد و او به داور بازی حمله‌ور شد و به رای او اعتراض کرد. داور در این صحنه، بازی را قبل از اتمام وقت قانونی به پایان برد.

در این راستا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از فرصت استفاده کرده و مصاحبه‌ای با عماد عباس المعموری معاون باشگاه نفط الوسط ترتیب داده است که به شرح زیر است:

فارس: درباره اتفاقی که در بازی مقابل السماوه افتاد، توضیح دهید؟ بازی در جریان بود و کرار در داخل مستطیل سبز قرار دارد. این محوطه بنا بر قوانین بین‌المللی مقدس و قابل احترام است و هیچ کسی به غیر از بازیکنان و داوران حق ورود به این محوطه را ندارند. اما در عین ناباوری یکی از هواداران السماوه به داخل زمین آمد و به بازیکن ما حمله‌ور شد که این اقدام کاملا محکوم است.

فارس: نظرتان درباره واکنش کرار به این هوادار که او را مورد ضرب و شتم قرار داد، چیست؟
این واکنش از سوی کرار طبیعی بود زیرا هر بازیکنی در این شرایط قرار بگیرد از خودش دفاع می‌کند. البته نباید به این شکل واکنش نشان می‌داد و کمی زشت بود. ولی در کل اقدام او طبیعی بود.

فارس: کرار بعد از آنکه کارت قرمز دریافت کرد به داور حمله‌ور شد،نظرتان چیست؟ نه اصلا، کرار به داور بازی حمله نکرده است. همه این‌ها تهمت است. فیلم بازی موجود است. واکنش کرار به داور کاملا طبیعی بود. زیرا داور زمان مناسبی را برای اخراج کرار انتخاب نکرد به همین خاطر این واکنش کرار را به همراه داشت.

فارس: آیا کارت قرمز داور به کرار درست بود؟ در این صحنه داور بازی شتاب‌زده عمل کرد و کارت قرمز را بلافاصله به او نشان داد. در این صحنه داور در زمانبندی اشتباه کرد زیرا می‌توانست کمی صبر کند تا خشم بازیکن فروکش کند و سپس او را اخراج کند. به نظر من اخراج کرار درست بود اما زمان اخراج او درست نبود و داور شتاب‌زده عمل کرد.

فارس: نظرتان درباره نظر عید سعید کارشناس داوری و دبیر کمیته انضباطی که واکنش کرار را علیه داور محکوم کرده است چیست؟ من با نظر او موافق هستم. کرار نباید این رفتار را انجام می‌داد اما این را می‌گویم که شتاب‌زدگی داور باعث و بانی رخ دادن چنین حادثه‌ای شد.

فارس: چرا فعالیت‌های ورزشی باشگاه را تعلیق کرده‌اید؟ این تعلیق ما به نشانه اعتراض است اولا بی‌احترامی به یکی از بازیکنان ما از سوی هواداران السماوه انجام گرفته است. ثانیا داور بازی در این صحنه شتاب‌زده عمل کرد و بازی را قبل از پایان وقت قانونی به پایان برد.

فارس: نظرتان درباره تصمیم داور که بازی را قبل از موعد قانونی به پایان برد، چیست؟

این کار داور کاملا اشتباه بود زیرا قانونی درباره اینکه داور بازی را قبل از موعد به پایان ببرد نیست البته می‌دانم در شرایطی که داور در امنیت کامل نباشد و مورد حمله قرار بگیرد می‌تواند بازی را به پایان ببرد اما در این صحنه بازیکن ما از سوی یکی از هواداران السماوه مورد بی‌احترامی قرار گرفته است. داور این صحنه می‌توانست بعد از اخراج کرار بازی را به جریان بندازد تا وقت‌های قانونی به پایان برسد که این کار را نکرد و شتاب‌زده عمل کرد و بازی را تمام شده اعلام کرد.

فارس: آیا منتظر محرومیت و مجازاتی برای کرار هستید؟ ما فقط منتظر رای کمیته انضباطی هستیم و این انتظار را داریم چون بازیکن ما مورد بی‌احترامی قرار گرفته است باید هواداران السماوه جریمه و محروم شوند نه بازیکن ما.

فارس: هواداران السماوه ادعا می‌کنند این نوجوانی که به کرار حمله کرد جزو هواداران آنها نبوده است؟ همه این‌ها دروغ است زیرا پس از این بازی دیدیم که هواداران السماوه آن نوجوان را بر دوش‌های خود حمل کردند و شعار و سرود شادی سر می‌دادند.

94/11/25 - 13:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن