تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819671471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی روز پرستار را تبریک گفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی روز پرستار را تبریک گفت استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - قرار گرفتن در مکتب پیام آور کربلا حضرت زینب (س) رحمتی است که از سوی حق تعالی به بندگانی اعطا می شود که صبر و ایستادگی ویژگی ممتاز آنه است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری  متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد  تلفيق زيباي محبت، همكاري، مهر و همراهي نمادهاي برجسته مردان و زناني است كه با جامه سپيد بر بالين بيماران و براي التيام درد همنوعان خود همت مي گمارند و لحظات سخت و پر تنش كار را صبورانه تحمل مي كنند. پرستاري نه يك تخصص و نه يك شغل، بلكه هنري است متعالي كه در آن هنرمند آلام بيمار را مرهم مي نهد و زخم هاي جسم و روح بيمار را التيام مي بخشد. بي ترديد پرستاري از بيماران، رسالت سنگين و ارزشمندي است كه يك پرستار متعهد، زينبي وار و با صبر و حوصله و تحمل هر نوع ناملايمات آن را به دوش مي كشد. انسان هاي شايسته كه همپاي جامعه شريف پزشكي هدفشان خدمت به مردم و گذاشتن مرهمي بر دل هاي مجروحان است. در تعاليم اسلامي، آن هنگام كه پرستار براي ياري انسان نيازمندي تلاش مي كند و براي جلب رضاي پروردگار نيازهايش را بر آورده مي كند، گويي زندگي را به او بخشيده و بدينوسيله، موجبات خرسندي پرودگار را فراهم كرده است و بي شك خدمت در چنين حرفه مقدسي، توفيق و سعادت بزرگ الهي است كه همواره بايد قدردان آن بود و به خود باليد. اينجانب ضمن تبريك ميلاد با سعادت الگوي صبر و عشق و ايثار، حضرت زينب (س) به محضر تمامي پرستاران پر تلاش، بدينوسيله مراتب تقدير و تشكر خود را از زحمات و تلاش هاي ارزنده اين قشر شريف در استان چهارمحال و بختياري، ابراز داشته، توفيق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتكش را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.  

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




یکشنبه 25 بهمن 1394 - 09:36:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن