تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815431274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این پرسپولیس دوست داشتنی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
این پرسپولیس دوست داشتنی




شاید آخرین‌ بار ٧، ‌٨‌ سال قبل هواداران پرسپولیس این‌طور با شوق و ذوق از تیمشان حمایت می‌کردند و از بازی آن لذت می‌بردند.





روزنامه شهروند: شاید آخرین‌ بار ٧، ‌٨‌ سال قبل هواداران پرسپولیس این‌طور با شوق و ذوق از تیمشان حمایت می‌کردند و از بازی آن لذت می‌بردند. به واسطه حضور برانکو و اعتماد او به جوانان تیمش بار دیگر این اتفاق در فصل جاری رخ داده و حضور پرسپولیس در بالای جدول نفس تازه‌ای را به لیگ برتر فوتبال ایران تزریق کرده است. حضور نزدیک به ٨٠‌ هزار نفر در ٢ بازی متوالی سرخپوشان در ورزشگاه آزادی اتفاقی است که شاید در سال‌های اخیر بی‌نظیر بوده و همین باعث می‌شود ١٠ هفته جذاب دیگر را پیش رو داشته باشیم.

بازگشت به روزهای شلوغ آزادی

چند سالی بود که دیگر بازی‌های استقلال و پرسپولیس حتی در روزهای تعطیل باعث حضور پرشور هواداران نمی‌شد. حتی همچنان شاهد این هستیم که آبی‌پوشان تهرانی با وجود هفته‌های متعدد حضور در صدر جدول نتوانستند هواداران خود را به ورزشگاه بکشانند اما تیم یکدست و جوان برانکو چند هفته‌ای است در انجام این کار موفق عمل کرده است. تیمی که در هفته سوم رده شانزدهم جدول را هم تجربه کرد، حالا جزو مدعیان جدی قهرمانی است و با ترفندی که مسئولان این باشگاه در رایگان کردن طبقه دوم ورزشگاه زده‌اند، در هر بازی خانگی نزدیک به ٨٠‌هزار نفر را به ورزشگاه می‌کشاند.

راز محبوبیت برانکو

وقتی فصل نقل‌وانتقالات در ابتدای فصل به پایان رسید، اکثر علاقه‌مندان و پیشکسوتان پرسپولیس معتقد بودند این تیم در بستن تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ برتر ناکام بوده است؛ اما سرمربی کروات با قدرت از مدعی بودن تیمش حرف می‌زد. به تدریج بدشانسی هم دست از سر پرسپولیس برداشت تا بازی زیبای بازیکنان جوان این تیم با نتیجه همراه شود. حتی در نیم فصل برانکو قاطعانه جلوی همه ایستاد و اعلام کرد به تیمش اعتقاد دارد. حواشی مربوط به سوشا مکانی و بحث دروازه‌بانی نیز ترمز تیم برانکو را نکشید تا حالا این مربی نام آشنا برای فوتبال ایران یکی از عوامل جذابیت لیگ امسال باشد و حتی تحسین استقلالی‌ها را نیز به دنبال خود ببیند.

محمدخانی: پرسپولیس و هواداران به هم انگیزه می‌دهند

ناصر محمدخانی، پیشکسوت پرسپولیس درباره  وضع این روزهای تیم سرخپوش پایتخت به «شهروند» می‌گوید: «پرسپولیس جای هیچ حرف‌وحدیثی را باقی نگذاشته و بسیار شاداب و تماشاگرپسند بازی می‌کند. همین باعث شده که هواداران به ورزشگاه بیایند و آنها نیز یک انگیزه جدید برای پرسپولیس باشند. تدبیر خوب باشگاه پرسپولیس برای رایگان كردن طبقه دوم باعث شده تیمی که در چند ‌سال اخیر هیچ‌وقت نمی‌توانست هوادارانش را به ورزشگاه بکشاند، حالا همراه با آنها گام در راه قهرمانی بردارد.» وی همچنین می‌افزاید: «مشکل پرسپولیس در ابتدای فصل این بود که سخت گل می‌زد و راحت گل می‌خورد. حالا مشکل گلزنی سرخپوشان حل شده اما معضل راحت گل خوردن همچنان پابرجاست. مدافعان باید هماهنگ‌تر باشند تا این تیم کاملا یکدست شود.»

نبرد جذاب بعد از ١٥ سال

شاید اگر پرسپولیس روند خود را حفظ کند و استقلال نیز بتواند به بالانشینی خود ادامه دهد، بعد از گذشت ١٥‌سال بار دیگر شاهد رقابت این ٢ تیم در هفته‌های پایانی برای رسیدن به قهرمانی باشیم. آخرین باری که این اتفاق رخ داد، در همان دوره اول لیگ بود که  سرخپوشان قهرمانی را در هفته آخر از استقلال گرفتند. این اتفاق خبر خوبی برای فوتبال ما است؛ اگرچه خبر بهتر برای هواداران پرسپولیس است که با حفظ این تیم جوان و مربی خوش‌فکری مثل برانکو در سال‌های آینده نیز می‌توانند جزو مدعیان قهرمانی باشند. باید نشست و دید که چه موانعی در این راه جلوی پای پرسپولیس سبز می‌شود.






تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن