تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804528410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمپین حمایت از سید حسن نصرالله !


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 کمپین حمایت از سید حسن نصرالله !
کمپین حمایت از سید حسن نصرالله ! سانسور تصاویر دبیر کل حزب‌الله لبنان در سایت‌های اجتماعی نظیر فیس بوک و توئیتر باعث تشکیل کمپینی در حمایت از سید حسن نصرالله و انتشار گسترده تصاویر وی در فضای مجازی شده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، حامیان مقاومت انتفاضه جدیدی در فضای مجازی به راه انداختند که مانند انتفاضه میدانی، طرفداران صهیونیست ها را کلافه کرده است. این کمپین در فضای مجازی از عصر پنجشنبه گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد و دامنه آن در حال گسترش است.

این اقدام کاربران به دنبال حذف عکس‌های سید حسن نصرالله از صفحات فیس بوک انجام شد و هدف از آن مجبور کردن مسئولان فیس بوک به بازگرداندن دوباره تصاویر دبیرکل حزب الله لبنان به این شبکه اجتماعی است.


انتشار فیلم های ویدیوئی از سخنرانی های دبیرکل حزب الله، تصاویر حماسی و معنوی از سید مقاومت و مجاهدان حزب الله و خاطره ها و اشعار و سرودهای حماسی بخشی از فعالیت طرفداران حزب الله و مقاومت است که صفحات و پست های فیس بوک را فرا گرفته است.

حامیان مقاومت در کشورهای عربی و اسلامی به ویژه لبنان با شعار" با انتشار عکس مقاومت کن" ، ضمن انتشار گسترده تصاویر دبیرکل حزب الله لبنان با درج مواضع و اشعار و متن های محبت آمیز، ارادت قلبی خود به سید حسن نصرالله و مقاومت و حزب الله لبنان را به نمایش گذاشته اند.

 حامیان مقاومت با انقلابی در جهان مجازی و انتشار تصاویر سیدحسن نصرالله، پاسخی محکم و درسی فراموش نشدنی به "مارک زوکربرگ" و "جک دورسی" مالکان فیسبوک و توئیتر دادند.

 آنها جلوی انتشار تصاویر سید حسن نصرالله و پرچم مقاومت را می گیرند اما هیچ اقدامی برای جلوگیری از انتشار تصاویر البغدادی و الجولانی سرکردگان گروه های تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره نمی کنند.

 فیسبوک ابتدا حساب من را به دلیل انتشار عکس سیدحسن نصرالله برای 24 ساعت بست، هنگامی که حسابم باز شد، عکسی جدید گذاشتم و فیسبوک این بار برای سه روز آن را بست.

کاربران فضای مجازی تاکید کرده اند که هدف فیسبوک و امثال آن از ارتکاب اقداماتی علیه مقاومت ، حمایت از گروه های تروریستی تکفیری و رژیم اشغالگر صهیونیستی است، اما در این عرصه هم شکست خواهند خورد و صدای مقاومت خاموش نمی شود و پرچم آن در اهتزاز خواهد ماند.

هواداران دبیرکل حزب الله ضمن ابرازخشم شدید خود از اقدام فیس بوک دربستن صفحات حاوی عکس سید حسن نصرالله ، ضد حمله گسترده‌ای را تحت عناوین مختلف از طریق هاشتاگ‌های گوناگون به منظور فراخوان برای دفاع از نصرالله راه‌اندازی کردند.

به نوشته روزنامه‌ لبنانی البناء،کمپین مخالفت با حذف تصاویر سید حسن نصرالله ، مارک زوکربرگ، بنیانگذار فیس‌بوک را که دستور این اقدام را داده بود، در مقابل چالش بزرگی قرار داده است.
 

منبع: تسنیم


94/11/24 - 12:17 - 2016-2-13 12:17:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن