تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821132105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت الاسلام قاضی عسگر: ایران مستقل ترین کشور جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: حجت الاسلام قاضی عسگر: ایران مستقل ترین کشور جهان است استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران مستقل ترین مردم و کشور ایران مستقل ترین کشور جهان است.


حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسگر  در سخنرانی یوم الله 22 بهمن در شهرکرد با مقایسه دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم ایران روی پای خود ایستاده و در برابر هیچ کشوری سرخم نکرده اند و در انتخابات های متعدد، رای و اراده خود را در تعیین سرنوشت کشور به نمایش گذاشته اند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) ازهیچ قدرتی در جهان واهمه نداشت، گفت: امام راحل، ملتی را تربیت کرد که زیر بار ظلم و جور هیچ قدرتی نمی روند.
حجت الاسلام قاضی عسگر با بیان اینکه ملت ایران دارای بینش عمیق سیاسی است، تصریح کرد: ملت ایران امروز آزاد است و مردم در محیط های اجتماعی، رسانه ها و فضای مجازی آزادانه حرف خود را می زنند و چنانچه انتقاداتی داشته باشند آن را آزادانه بیان می کنند.
وی رشد علمی کشور را ازدستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: موفقیت های کشور در زمینه انرژی هسته ای، نانوتکنولوژی، داروسازی و سایر صنایع سبب شده تا در عرصه بین الملل و پیشرفت های علمی حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم.
حجت الاسلام قاضی عسگر با تبیین ساده زیستی امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: در حالی که در زمان پهلوی شاهد حیف و میل ثروت ملی از سوی رژیم ستم شاهی بودیم اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی رهبران کشور، خود را خادم مردم دانسته و زندگی ساده داشته اند.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) هیچ چیز از مردم نمی خواست و حتی عنوان کرده بود که دوست ندارد فرزندانش در پست های حکومتی قرار بگیرند.
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت انقلاب اسلامی را انقلابی الهی دانست و اظهار کرد: این نظام با پشتوانه اسلام، قرآن، مردم ولایتمدار و رهبری مقتدر، سیاستمدار و ادیب آینده درخشانی را در پیش رو دارد و آیندگان خواهند فهمید که این انقلاب شکست خوردنی نیست.
گفتنی است ، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور پرشور آحاد مردم استان چهارمحال وبختیاری در 117 منطقه شهری و روستایی این استان برگزار شد.
این راهپیمایی دشمن شکن در شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری ساعت 10 صبح از میدان انقلاب آغاز و به میدان امامزادگان دوخاتون(س) ختم شد.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




شنبه 24 بهمن 1394 - 06:35:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن