تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820085260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه: رمز پیروزی تبعیت از ولایت فقیه است/رهبر معظم انقلاب به خوبی کشتی انقلاب را هدایت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:
رمز پیروزی تبعیت از ولایت فقیه است/رهبر معظم انقلاب به خوبی کشتی انقلاب را هدایت کردند
معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این‌که رمز پیروزی تبعیت از ولایت فقیه است، گفت: رهبر معظم انقلاب به خوبی کشتی انقلاب را هدایت کردند.

خبرگزاری فارس: رمز پیروزی تبعیت از ولایت فقیه است/رهبر معظم انقلاب به خوبی کشتی انقلاب را هدایت کردند



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی امشب در یادواره شهدای آبباریک که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آحاد مختلف جامعه برگزار شد، با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار داشت: امروز به‌حمدالله نهالی که امام عظیم‌الشان (ره) 37 سال پیش غرس کردند درختی تنومند شده است و هر روز بیش از گذشته قدرتمند شده و به پیش می‌رود. وی گفت: مردم غیور ایران اسلامی در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن تا به امروز، همواره در خط امام عزیز و رهبر معظم انقلاب حرکت کردند و در این راه شهدایی تقدیم کردند.

حرکت در مسیر شهدا رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است/ایثار مهمترین ابزار شهدا است معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را حرکت در مسیر شهدای والامقام دانست و افزود: کسانی که شهدا را درک نمی‌کنند در صف مردگان‌اند و برای ماندن در مسیر شهدا باید عاشق بود. وی با بیان این‌که ایثار مهمترین ابزار شهداست، گفت: ما امشب مهمان شهدا شده‌ایم، شهدای والامقامی که به امام خمینی (ره)، لبیک گفته و ایثار را معنی کردند. ایثار و پاسخ به مطالبات ولایت فقیه کلید رمز پیروزی انقلاب است حجت‌الاسلام ابراهیمی با تاکید بر این‌که کلید رمز پیروزی انقلاب، ایثار و پاسخ به خواسته و فرمایشات رهبری بود، عنوان کرد: در حال حاضر نیز باید در مقابل خواسته‌های زور دشمنان ایستادگی کرد تا انقلاب ما موفق و پا بر جا بماند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) وقتی در روز 12 بهمن آمد و نهضت انقلاب شروع شد انبوه سختی‌ها و مشکلات برای ایشان شروع شد. معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: علی رغم توطئه‌ها، جنایات و خیانت‌ها منافقان در ابتدای انقلاب و در ادامه مسیر انقلاب با ایجاد جنگ تحمیلی و ... دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند امام امام خمینی (ره) استوار و مقتدر در راه تداوم این انقلاب ایثار کردند.

سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب نقشه‌های شوم دشمن را خنثی و تمام معادلات دشمن به هم می‌خورد وی با بیان این‌که امروز هم رمز پیروزی ما تبعیت از ولی فقیه است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به خوبی کشتی انقلاب را هدایت کرده و در برابر تمام دشمنان ایستاده‌اند. حجت‌الاسلام ابراهیمی بیان داشت: دشمنان غرب و شرق همواره علیه انقلاب اسلامی ایران توطئه می‌کنند و با با انواع حیله‌ها با انقلاب مبارزه می‌کنند. اما تمام نقشه‌های شوم و توطئه‌های آنان با یک سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب نقش بر آب می‌شود و تمام معادلات دشمن به هم می‌خورد. حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن سبب شگفتی شد/نمایش ایستادگی ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب/مردم ایران 7 اسفند حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند وی با اشاره به حضور میلیونی و حماسه آفرینی مردم غیور ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: امروز در راهپیمایی 22 بهمن مردم نشان دادند همواره بر عهد خود با امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و حضور میلیونی آن‌ها باعث شگفتی شد. معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در پایان با اشاره به پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روز هفتم اسفند ماه نیز بار دیگر حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای را شاهد خواهیم بود، مردم ما خوب می‌دانند که وصایای شهدا به آن‌ها تبعیت از رهبری است و همواره شهدا مردم را به تبعیت از ولایت فقیه را توصیه کرده‌اند.

94/11/22 - 23:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن