تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 28 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811604651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه درمیان: مسئله نفوذ؛ پیچ تاریخی که نیازمند بصیرت مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خطیب جمعه درمیان:
مسئله نفوذ؛ پیچ تاریخی که نیازمند بصیرت مردم است
امام جمعه درمیان گفت: دشمن در فضای پس از برجام با نقشه نفوذ به میدان آمده که با هوشیاری مردم می‎توان از این پیچ تاریخی عبور کرد.

خبرگزاری فارس: مسئله نفوذ؛ پیچ تاریخی که نیازمند بصیرت مردم است



به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‎الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در شهر اسدیه با بیان اینکه در فضای پس از برجام نیاز به هوشیاری بیشتر است، اظهار داشت: دشمن پس از شکست در پای میز مذاکره زخم دیگری از قدرت این مردم برداشته است و سعی دارد با نفوذ در این کشور رخنه ایجاد کند که با هوشیاری می‎توان از این پیچ تاریخی نیز عبور کرد.
وی افزود: اگر دشمنی شگرد خود را عوض کند به معنای این نیست که ذات او عوض شده و امروز ذات آمریکا تغییر نکرده چرا که حقوق این ملت را با باج‎خواهی به رسمیت می‎شناسند.
خطیب جمعه درمیان با اشاره به افزایش دشمنی‎های استکبار نسبت به این انقلاب، تصریح کرد: مسیر نورانی انقلاب ایران ادامه دارد و مردم هر سال با حضور گسترده خود نشان می‎دهند که در این شرایط خاص که دشمن نقشه‎های متفاوتی برای نظام کشیده است یاور انقلاب خود هستند.
حسینی با اشاره به ناتوانی غرب و آمریکا بر ادامه مسیر تهدید نظامی ایران، گفت: دستاوردهای ملت که ریشه در لطف و عنایت خداوند و اراده عظیم ملت دارد توطئه‎های مختلف دشمن را نقش بر آب می‎سازد.
وی، راهبرد استکبار در قبال کشورهای قدرتمند منطقه را تجزیه قدرت آنها دانست و افزود: دشمن از هر نوع دشمنی در مقابله با روند رو به رشد تولید علم و توان نظامی ایران کوتاهی نکرده است.
امام جمعه شهرستان درمیان ادامه داد: تجربه ثابت کرده که بزرگترین عامل بازدارندگی قدرت‎ها از  فروپاشی و نابودی پشتیبانی مردمی است و حتی در مسیر رشد و صدور یک انقلاب نیز عوامل انسانی و حضور مردم مهم‎ترین نقش را برعهده دارد.
حسینی، مسئله فلسطین را خط قرمز ارزش‎های دینی و اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از اندیشه مقاومت و مسئله فلسطین جزء موضوعاتی است که هیچ چیزی در قبال آن پذیرفتنی نیست و  هر کس در هر جایی و با هر مسلکی در برابر غده سرطانی اسرائیل بایستد مورد حمایت ایران خواهد بود.
وی اولویت اصلی فضای اقتصاد کشور را توجه به اقتصاد مقاومتی عنوان و تاکید کرد: دفاع از عزت و حیثیت نظام با تکیه بر منابع خدادادی داخل و نیروی انسانی کارآمد داخلی ممکن خواهد بود.
خطیب جمعه درمیان توجه به حوزه صنایع پتروشیمی و ظرفیت معادن را خواستار شد و تصریح کرد: خام فروشی در فرآورده‎های نفتی این توان را به دشمنان داده که از اهرم تحریم در هر جایی و با هر بهانه‎ای در مقابله با رشد صعودی پیشرفت ایران استفاده کنند و لازم است با بروز کردن دانش فرآوری نفت و استفاده از ظرفیت معادن راه را برای یک اقتصاد پویا هموار کنیم.
حسینی حضور در انتخابات را یک حق مسلم برای همه مردم این کشور دانست و  افزود: همه با هم باید سعی کنیم تا مقدمات شکل‎گیری یک مجلس چابک را فراهم کنیم و با تکیه و پافشاری بر اندیشه وحدت در راستای ایرانی آباد گام برداریم.

94/11/22 - 14:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن