تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798423653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار اسفراین مطرح کرد نمایش عظمت ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن/تأیید صلاحیت 19 نامزد انتخاباتی اسفراین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار اسفراین مطرح کرد
نمایش عظمت ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن/تأیید صلاحیت 19 نامزد انتخاباتی اسفراین
فرماندار اسفراین با تأکید بر لزوم آحاد مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به طور قطع مردم با حضور پرشور و حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن عظمت نظام اسلامی و ملت را برای دنیا به نمایش خواهند گذاشت.

خبرگزاری فارس: نمایش عظمت ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن/تأیید صلاحیت 19 نامزد انتخاباتی اسفراین



به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، مهدی عابدی عصر امروز در نشست با مدیران شهرستان که با حضور امام جمعه و کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد : شکل گیری و  تداوم انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و وظیفه ما نیز در قبال این دستاورد الهی پاسداشت و حراست از آن است.
وی گفت : در آستانه سالگرد سی و هفتمین بهار انقلاب قرار داریم و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب فرصت مناسبی برای بازنگری و ارزیابی تحقق اهداف و شعار های انقلاب در طول سی و هفت سال گذشته می‌باشد.
فرماندار اسفراین افزود : مردم ایران با شعار های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی انقلاب کردند و به طور طبیعی اساسی‌ترین خواسته‌ها و آرمان‌های مردم با تحقق  این سه شعار بنیادین صورت خواهد گرفت.
وی گفت: حفظ هویت ملی، استقلال در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین رواج آزادی بیان و امکان انتقاد به عملکرد حاکمین در کنار دو عنصر اسلام و جمهوریت خواسته‌های مردم از نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی بوده که به فضل الهی بسیاری از این خواسته‌ها با شکل گیری انقلاب محقق شده است.
عابدی با بیان اینکه کارنامه نظام در طول سی و هفت سال حیات خود درخشان و قابل قبول بوده است اظهار داشت: در بعضی از امور نیز نارسایی‌های وجود دارد که بایستی این موارد همان‌گونه که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده در سایه همدلی و همراهی مردم و مسئولین و حضور جریان‌های مختلف سیاسی رفع و رجوع گردد.
نماینده عالی دولت در شهرستان اسفراین در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال در سطح شهرستان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال 76 پروژه در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر 430 میلیارد ریال در سطح شهرستان به بهره برداری رسید.
وی همچنین از همه مسئولین و مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن بار دیگر اقتدار و صلابت نظام را به رخ استکبار جهانی بکشند.
عابدی در ادامه ضمن تسلیت و همچنین تبریک شهادت ستوان یکم پاسدار محمد ابراهیم توفیقیان و تشکر از همراهی مردم و مسئولین در مراسم باشکوه تشییع این شهید مدافع حرم تاکید کرد: شهیدان مدافع حرم که در غربت به شهادت می‌رسند مایه سربلندی همه بوده و باید توجه داشت که جان‌فشانی این عزیزان در راستای حفظ نظام و تامین امنیت کشور است.
فرماندار شهرستان اسفراین در ادامه به موضوع اجرایی شدن برجام پرداخت و آن را دستاوردی بزرگ برای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود : برجام باعث شد که موانع پیشرفت و توسعه و دیوار بلندی که سد راه توسعه کشور ایجاد کرده بود برداشته شود . وی اظهار داشت: اجرایی شدن برجام حاصل حمایت‌های ملت و رهبری و همچنین تلاش‌ها و زحمات تمام دلسوزان نظام در مذاکره با 6 قدرت جهانی طی دو سال گذشته بوده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان اسفراین تاکید کرد: با کنار گذاشته شدن موانع توسعه لازم است تا مردم به عنوان بخش خصوصی و مسئولین به عنوان بخش دولتی فضایی را ایجاد کنند تا کشور در زمینه‌های مختلف به استقلال برسد و در زمان‌های حساس و بحرانی نیازمند بیگانگان نباشد.
وی نگاه اولویت دار دولت پس از مسئله برجام را  ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف و توسعه اقتصاد مقاومتی عنوان و از مسئولین شهرستان خواست تا در راستای اجرای این سیاست فضایی را ایجاد کنند تا منجر به کاهش خام فروشی  و افزایش ایجاد ارزش افزوده در محصولات بومی شهرستان شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسفراین در ادامه به موضوع انتخابات هفتم اسفند پرداخت و با بیان اینکه وظیفه مردم در مرحله نخست حضور گسترده و پس از آن انتخاب فرد اصلح است اظهار داشت : در کنار وظایفی که مردم دارند، مسئولین برگزار کننده انتخابات و همچنین نامزد های انتخاباتی نیز وظایف و مسئولیت‌هایی را دارا می‌باشند.
وی با بیان اینکه مجموعا 2000 نفر در غالب عوامل مختلف اجرایی، بازرسی، نظارت با ستاد انتخابات شهرستان همکاری می‌کنند تاکید کرد: برگزاری انتخاباتی قانونی، امن و به دور از حاشیه مهم‌ترین وظیفه عوامل برگزار کننده انتخابات است.
عابدی با اشاره به تایید صلاحیت  19 نفر از نامزد های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان گفت: حضور متعدد  کاندیداهای انتخابات مجلس از جریان‌های مختلف می‌تواند زمینه ساز انتخابات پرشور شود.
وی تاکید کرد: خوشبختانه تا به امروز فضای رقابت و انتخابات در سطح شهرستان مسالمت آمیز و به دور از تنش بوده و امیدواریم نامزدهای انتخاباتی با دوری از تخریب یکدیگر و همچنین ندادن وعده‌های دروغین و خارج از چهارچوب وظایف نمایندگان مجلس به وظایف و مسئولیت‌های خود در قبال مردم و قانون عمل نمایند.
فرماندار اسفراین در پایان ضمن اظهار گلایه مندی از تعدادی مدیران اجرایی در خصوص عدم پیگیری مصوبات، از حاضرین خواست تا گزارش یک ساله و میزان خروجی دستگاه تحت امر خود را در اولین فرصت تا پایان سال 94 به فرمانداری شهرستان ارائه دهند.
امام جمعه اسفراین نیز با تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت :  این انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) و همدلی و حمایت مردم ایران بنا شد و با خون هزاران شهید و رهبری آگاهانه سکان‌دار انقلاب مقام معظم رهبری حفظ و تداوم یافت. حجت‌الاسلام قدیر محمدیان اضافه کرد: اکنون همه ابرقدرت‌های جهان به نقش و جایگاه والای انقلاب اسلامی ایران اعتقاد دارند و به این باور رسیده‌اند که این انقلاب که بر خواسته از خواست و اراده ملت ایران است در برابر همه هجمه ها مقاومت خواهد کرد.
وی به حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی غرور آفرین انقلاب تاکید کرد و گفت: شور و اشتیاق برای حضور در این راهپیمایی بیعت با امام راحل ، شهدا و رهبر انقلاب است در پایان جلسه شورای اداری قاسم فریدی به عنوان رئیس بانک ملی شعبه مرکزی و مجید بهنود به عنوان رئیس اداره مخابرات شهرستان اسفراین معرفی و از زحمات مدیران قبلی قدردانی شد.

94/11/21 - 20:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن