تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804790028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان: نگذاريم مردم دلسرد شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان: نگذاريم مردم دلسرد شوند
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان خواستار پاسداشت روحيه اميد در مردم و پيشگيري از دلسرد شدن جامعه شد.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از  همدان؛ رضا قياسي شامگاه سه شنبه در مراسم اختتاميه جام فجر در رشته هاي ورزشي ويژه کارکنان استانداري و فرمانداري هاي تابعه استان، گفت: امروز هر موضوعي که باعث دلسردي ، دلخوري و انشقاق و فاصله مردم و حکومت شود ، از سوي هر کس صادر شود، خيانت است.وي افزود: اگر مي خواهيم انقلاب که ثمره خون همه شهداست، آسيب نبيند، نبايد به اختلافات دامن بزنيم و بايد مردم را دوست بداريم، به حقوق مردم احترام بگذاريم و به همه مردم که قانون اساسي را پذيرفته اند، توجه داشته باشيم و مردم را به خودي و غير خودي تقسيم نکنيم. معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري با  يادآوري شرايطي که انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد، اضافه کرد: برغم تلاش رژيم پهلوي براي فاصله انداختن بين امام (ره) با مردم و ايجاد ارعاب و وحشت با استفاده از آخرين سلاح هاي پيشرفته روز،مردم با يک اراده و عزم پولادين در صحنه ماندند و عقب نشيني نکردند زيرا اهدافشان بلند و شعارشان الله اکبر بود.

قياسي ادامه داد: شعار اصلي مردم استقلال، آزادي جمهوري اسلامي بود و امام (ره) جمهوري اسلامي را به راي گذاشت و مردم98/2 درصد به اين نظام راي دادند و اگر راي نمي دادند امام (ره) اصراري بر اجراي آن نمي کرد چرا که در قاموس امام (ره) اين نوع رفتار و بي توجهي به راي مردم جايي نداشت.

وي با مقايسه مفهوم انقلاب با تغييرات سياسي ديگر چون کودتا، اظهار داشت: انقلاب تغييري اساسا ذاتي است و ماهيتي اصيل ، فرهنگي و رو به جلو و مثبت دارد و حرکتي به سمت خوبي هاست و ظلم و جوربايد برود و بايد سجاياي اخلاقي و معنوي جايگزين شود اما کودتا  با آنکه تغيير است ليکن چنين ماهيتي ندارد و ممکن است رژيم بعدي ظالمتر و سفاکتر از قبلي باشد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار با بيان اينکه  در تاريخ اسلام پس از انقلاب  در زمان پيامبر( ص) که انقلاب بزرگ ، ديني و کامل ترين انقلاب فرهنگي است ، انقلاب  ايران دومين انقلاب  اسلامي است که توفيق يافته، بيان داشت: هر انقلابي براي ايجاد بايد از 3 رکن ، تفکر يا ايدئولوژي يا مانيفست ، رهبر يا استاد يا مربي، مردم نياز دارد و اگر هر سه رکن با هم اتفاق کردند مانند دوران پيامبر اسلام(ص) انقلاب روي خواهد داد.

قياسي تصريح کرد: در تاريخ آنهايي که مي خواهند به مردم سوار شوند به دنبال حذف يکي از اين رکن ها مي روند همانطور که پيامبر اسلام(ص) را مجبور به مهاجرت و محاصره کردند.

 وي بيان داشت: حواسمان باشد اگر انقلاب به پيروزي رسيد، ايدئو لوژي ، خدا پرستي و اسلام بود و با آنکه رژيم سالها امام (ره) را از مردم گرفت اما مردم از صحنه خارج نشدند  و رشيد شدند تا در يک زمان 3 عنصر اصلي فکر، رهبري و مردم به هم دست داد و ناباورانه رژيمي که تا بن دندان مسلح بود ، سرنگون شد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار تصريح کرد: امام خميني (ره) همواره تاکيد داشتند مادامي که مردم در صحنه هستند ، انقلاب ضربه نخواهد خورد و در عمل هم برغم توطيه هايي که سرنخ آنها به آمريکا و اسراييل مي رسيد و جنگ تحميلي و مشکلات ديگر ، مردم هر سال جشن بهار آزادي گرفتند.

قياسي خاطر نشان کرد:  مادامي که مردم علاقمند، مشتاق و هوشيار در حمايت از نظام و دستاوردها در صحنه باشند در برابر تمام دنيا مانند مذاکرات هسته اي ، مي توانيم احقاق حق کنيم و حقوقمان را از دشمنان بگيريم و صلابت و پايداري نظام رابه جهانيان ثابت کنيم.

وي تاکيد کرد: خداوند تداوم توفيق را بدون خواست خودمان تضمين نکرده همانگونه که در تغيير ، ابتدا خودمان خواستيم و بعد خدا کمک کرد اگر امروز شکست بخوريم هم خودمان خواسته ايم پس بايد تداوم توفيقات نظام را با احترام به خواست مردم و رعايت حقوق شهروندي از خداوند بخواهيم.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار ، گفت: علت مبنا و مبقيه و مهمتر از دو اصل ديگر و عامل دوام و بقا و ماندگاري هر ساختار سياسي و انقلابي مردم هستند .

قياسي افزود: انقلاب اسلامي را سخت به دست آورديم و انقلاب اسلامي پس از انقلاب پيامبر اسلام(ره) آرزوي امامان و مردم بود اما نگذاشتند تا در دوران ما اين اتفاق رخ داد پس نبايد انقلاب را سرسري بگيريم و بايد براي ملت کار کنيم و نگذاريم مردم دلسرد شوند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان با تقدير از زحمات اعضاي کميته ورزش استانداري ، ادامه داد: هزينه در هر کاري که موجب نشاط و شادي در مجموعه شود ، مصداق اسراف و تبذير نيست زيرا رضايتمندي همکار و کارمندان به صورت مستقيم به اهداف سازمان بر مي گردد.

قياسي اضافه کرد: اين مسابقات محيط با نشاطي را رقم زد و برنامه خوبي براي ايام دهه مبارک فجر اجرا شد که جاي قدرداني دارد.

در ابتداي اين مراسم، سيد محمد رضا ميرصفدري ، سرپرست اداره کل اداري و مالي استانداري به ارائه گزارشي از عملکرد کميته ورزش و چگونگي برگزاري اين جام پرداخت.

در پايان نيز با اهدا حکم قهرماني و هدايا از نفرات برتر در رشته هاي فوتسال، طناب کشي، دارت، پرس سينه و آمادگي جسماني تجليل شد.



۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن