تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805212458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان با دهه فجر 6 طرح خدماتی در بهزیستی استان مرکزی به بهره‌برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با دهه فجر
6 طرح خدماتی در بهزیستی استان مرکزی به بهره‌برداری رسید
همزمان با نهمین روز از دهه فجر بهره‌برداری از 6 طرح خدماتی در مراسمی با حضور مدیرکل بهزیستی استان مرکزی و جمعی از مسئولان آغاز شد.

خبرگزاری فارس: 6 طرح خدماتی در بهزیستی استان مرکزی به بهره‌برداری رسید



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، همزمان با نهمین روز از دهه فجر مرکز خدمات بهزیستی آرمان، مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی راه سبز، مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی زندگی عاقلانه، مهد کودک لبخند در اراک و دو واحد مسکونی در روستای معصومیه با حضور مدیرکل بهزیستی و جمعی از مسئولان افتتاح شد. مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در آیین افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی آرمان گفت: مجتمع‌های غیردولتی در شروع کار خدمات زیادی را به جامعه ارایه می‌دهد و به تدریج تمامی خدمات بهزیستی از طریق این مجتمع‌ها قابل دسترسی خواهد بود. بهروز رفیعی افزود: با راه اندازی این مجتمع‌ها معلولین و مددجویان می‌توانند با سهولت بیشتری از خدمات بهزیستی استفاده کنند. وی تصریح کرد: سپردن امور به مردم اقدامی است که از چند سال پیش بهزیستی در حوزه مراکز تخصصی نظیر مراکز توان‌بخشی سالمندان، معلولان، کلینیک‌های مددکاری، مراکز مشاوره، درمان اعتیاد و... در این زمینه ورود پیدا کرده است و هم اکنون خدمات تخصصی زیادی در این مراکز غیردولتی ارائه می‌شود. مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به افتتاحیه مرکز مشاوره خدمات روان‌شناختی راه سبز و زندگی عاقلانه اظهار داشت: سلامت روح و روان در جامعه باید هم تراز با سلامت جسم مورد توجه قرار گیرد و مسلماً پیشگیری هزینه و عواقب بسیاری کمتری نسبت به درمان دارد. رفیعی افزود: راه اندازی این مرکز گام موثری در راستای تضمین سلامت جامعه است و امیدواریم فرهنگ مراجعه به چنین مراکزی خیلی زود نهادینه شود. مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: جامعه امروزی با توجه به سطح روابط اجتماعی، رشد فضای مجازی، ناهنجاری‌های نوین به ویژه در مدارس، افزایش آمار طلاق  بیش از هر زمان دیگری به روان‌شناسان و روان پزشکان به عنوان مشاور احتیاج دارد. رفیعی همچنین آینده‌نگری و فرهنگ‌سازی در مکان‌های آموزشی را مهم دانست و گفت: مسئولیت مراقبت و فرایند یاددهی، یادگیری کودکان در ابعاد زیستی، روانی، اجتماعی در مهدها مورد اهمیت است، چرا که مهدها زمینه فراهم آوردن فرصت‌ها و تجارب یادگیری کودکان در ابعاد زیستی، روانی، اجتماعی کودکان از سن شش ماه تا قبل از سن ورود به دبستان را میسر می‌سازد. وی با بیان اینکه دوران مهد کودک دوران سیادت است، تصریح کرد: دوران مهد کودک اهمیت فراوانی دارد و اگر بخواهیم آینده جامعه از نظر اجتماعی، فرهنگی و آموزشی ارتقا یابد، باید به این مقطع از گروه سنی بیش از حد توجه شود. مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: دوران کودکی حساس‌ترین مرحله رشد کودک و دوران شکل‌گیری شخصیت است، بنابراین این دوران اهمیت فراوانی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد. رفیعی در ادامه افتتاح دو واحد مسکونی در شهرستان معصومیه گفت: مسکن یکی از دغدغه‌های اغلب مردم جامعه به ویژه خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی است، بنابراین بهزیستی با همکاری سایر نهادهای متولی امر مسکن در مسیر تأمین مسکن این اقشار گام برداشته است. وی افزود: این واحدها از تعهدات سازمان بهزیستی کشور در خصوص طرح نهضت تأمین مسکن مددجویان است که با تسهیلات ویژه در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد، به طوری که برای هر واحد مسکونی 40 میلیون ریال وام بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی پرداخته شده است.
مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به مشارکت و همکاری خیرین شهرستانی و تلاش‌های همکاران بهزیستی استان گفت: همواره با یاری و مساعدت خیرین و تلاش همکاران بهزیستی در سطح استان، مدیریت جهادی صورت گرفته تا در راستای کاهش محرومیت در جامعه گام‌های موثری برداشته شود.

94/11/21 - 12:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن